Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading i glisgrendte strøk

Startet av Gusse, onsdag 12. juni 2013, klokken 10:21

« forrige - neste »

Charlie

Basert på antall innlegg her så er vi vel en ca 7 - 8 nord-trøndere (d.v.s. boende i fylket) som har bestilt TMS?
Jeg for min del bor i Levanger, og håper på levering midt/sent i desember. Bestilte 30.7.13, P85 +, Perlemorhvit (foreløpig blir nok fargen stående...).

Kjenner til Zeemaps https://www.zeemaps.com/map?group=295135 , men alle har kanskje ikke "lagt seg til" der...?

jalias

Skal gjøre et forsøk på å legge inn min på kartet (Zeemaps)
For øvrig var jeg i kontakt med EV Power i helgen, de sa de hadde en plan ang hurtiglading type 2 i fylket :D

Cowboystrekk

Charlie: jeg har lagt meg inn. 4 nå ser det ut som sentrumsnært. Jeg bestilte en mnd før og har forventa levering da jeg og.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Charlie

Så flott at vi er flere, kanskje blir det "vårtreff" i Nord-Trøndelag med erfaringsutveksling på godt og vondt!

Bjørn

Nord-trønder her.. :) Namsos, får min S85 i Desember.. nr 1428

freddy

Levanger her også P85+ sølv, sagt sent november/tidlig desember. Noen som har lagt opp lading hjemme? Hvem brukte dere?
P85+ - sølv - grå felg - sort interiør -  panorama - tech - park - lyd - lys - hylle.  Bekreftet 09.07. VIN:18595 - Leveres 16.12
Levanger, NT

Lurven

Stiller på treff.
Har nå ventet mer eller mindre på ny bil siden jeg betalte 5000 dollar tidlig i juni 12.
Håper at jeg innen en måned har en perlemorhvit Tesla på gården.

Verdaling
P996, S85, Perlemorhvit,19", alt u/barneseter og sikkerhetspakke,

Gusse

Nord-Trønder her ja...nærmere bestemt Høylandet.
Venter min S 85 i slutten av november:)

Gusse

Mc_Herreington

Sitat fra: Gusse på tirsdag 28. mai 2013, klokken 10:25
Hei!
Er en Nord Trønder som vurderer sterkt å bestille Tesla Model S.
Er veldig nysgjerrig på hvor mange flere i Nord Trøndelag som har bestilt, eller skal bestille. For å dele en del lokale spørsmål som feks ladestasjoner som i dag kan brukes etc.

Bor på Stjørdal og får bilen i løpet av uka. Pendler til Trondheim daglig.
Aug 2013 P85, Solgt
Okt 2015 BMW i3, Solgt
April 2016 S90D Solgt
Sep 2017 X100D
Nov 2018 I pace Solgt
Jan 2019 Model 3P Solgt
Aug 2018 BMW i3S

Zneip

Levanger her også :) Bestillte månedsskiftet mars/april. Morro at vi blir flere. Vi får vel ta en Teslakaffe på Gråmyra eller lignende når flere har fått levering? :)  Jeg håper jeg får min i oktober - det står sept/okt på kontrakten...time will show

P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

jalias

Malm her da  :) levering januar.
Ser ut som hver by/grend snart er representert  :)

Hva har dere for plan angående vinterdekk /felger?

Gusse

Sitat fra: jalias på mandag 26. august 2013, klokken 23:40
Malm her da  :) levering januar.
Ser ut som hver by/grend snart er representert  :)

Hva har dere for plan angående vinterdekk /felger?

Går for medfølgende 19" felger med Teslas tilbud om Nokian piggdekk.
Dyrt, men enkelt;)

Zneip

Har ikke bestemt meg for vinterdekk enda - muligens kjøper jeg løse dekk til de medfølgende 19-tommerne,  så har jeg god tid på meg til å finne noen fine felger til sommerdekkene.  Elektriker har jeg heller ikke hatt besøk av - har en kar i familien som skal kikke på det. Blir nok 1-fas 32A siden det kun er IT-nett her i feltet.

P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

Bjørn

Treff på gråmyra hørets toppers ut..!  :D har ordnet meg en 32A enfas kontakt i garasjen, garasjen har en 40A sikring ut.. så jeg har litt til overs. Så er jeg vist så heldig å ha NT anlegg i huset, så der blir det en rød 400V 16A kontakt på utsiden.. så jeg kan utnytte min enkeltlader fullt ut om det skulle bli behov..
Har kun 19" og tenker jeg bruker de vinterdekkene som følger m. til sommeren er planen å kjøpe Tesla sine 21" på ebay, dem selges der atskillig rimeligere enn om man skulle kjøpt bilen m 21" også kjøpe "attåt" 19"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA