Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading i glisgrendte strøk

Startet av Gusse, onsdag 12. juni 2013, klokken 10:21

« forrige - neste »

Cowboystrekk

Overraska over hvor mange nord-trøndere som har bestilt. Legg inn i zeemap dere andre og da :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Arnta

Blir nok en god del biler i Nord-Trøndelag også. Men kanskje ikke så tett som i Trondheim. :-) Jeg bekreftet i Juli. Valgte levering i Januar.

Holder til i Verdal. Har hørt om 4 stykk i Verdal inkludert min.
Model S 85 Pearl White

jalias

Har også en plan om å legge vinterdekkene på medfølgende 19" felger.
Men må man ha de originale 19/21" felgene? Må da finnes fine felger som passer rett på bilen å få kjøpt her på berget? Havner fort på 20K for felger og frakt fra USA (ebay) også.

Zneip

Hmmm - på zeemaps har det nå dukket opp en bil til i byggefeltet der jeg bor med samme farge som meg - er det egentlig plass til TO perlehvite MS i Høgberget på Levanger?  ;D  ;D  ::)
Nord Trøndelag | X90D

Cowboystrekk

Evt kan du ha vært full og lagt inn deg selv 2 ganger ;) Vet forresten at en tidligere kollega av meg som nok bor nære deg sikler litt på TMS og så mulig du får nabobesøk snart, hehe.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

jalias

Får ikke den derre Zeemaps til å funke jeg, la inn poi i går som visstnok skulle godkjennes av moderator...
Men ingenting har skjedd... :o

Lurven

Det kan ta noen dager før du finner igjen ditt merke.
For min egen del tror jeg det tok 4 dager.
P996, S85, Perlemorhvit,19", alt u/barneseter og sikkerhetspakke,

Zneip

Sitat fra: taraquin på tirsdag 27. august 2013, klokken 14:54
Evt kan du ha vært full og lagt inn deg selv 2 ganger ;) Vet forresten at en tidligere kollega av meg som nok bor nære deg sikler litt på TMS og så mulig du får nabobesøk snart, hehe.

Hehe  ;D
Nord Trøndelag | X90D

Arnta

SitatHmmm - på zeemaps har det nå dukket opp en bil til i byggefeltet der jeg bor med samme farge som meg - er det egentlig plass til TO perlehvite MS i Høgberget på Levanger?  ;D  ;D  ::)

Jeg som håpet å bli den eneste med Perlehvit på Innherred. :) Bare i dag har jeg hørt om 3 til.
Model S 85 Pearl White

Zneip

Sitat fra: Arnta på tirsdag 27. august 2013, klokken 19:45
SitatHmmm - på zeemaps har det nå dukket opp en bil til i byggefeltet der jeg bor med samme farge som meg - er det egentlig plass til TO perlehvite MS i Høgberget på Levanger?  ;D  ;D  ::)

Jeg som håpet å bli den eneste med Perlehvit på Innherred. :) Bare i dag har jeg hørt om 3 til.

Innherreds mest populære farge på MS tydeligvis :)

P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

Lurven

Endelig avklart dato for overtagelse av bil. :)
17/9 kommer det en Model S til Verdal :)
P996, S85, Perlemorhvit,19", alt u/barneseter og sikkerhetspakke,

Gusse

Sitat fra: Lurven på onsdag 28. august 2013, klokken 16:12

Gratulerer med leveringsdato:)

Zneip

Sitat fra: Lurven på onsdag 28. august 2013, klokken 16:12

Gleder meg til å se deg på vegen. Ser du en grå Mercedes som blinker med lysene og vinker - er det sikkert meg :)

P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

Gusse

Nå som vi er såpass mange her, skal vi driste oss til å snakke litt lade-rykter.
Da tenker jeg på rykter om oppsetting av type 2 stasjoner el.
Noen hørt noe?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA