Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladestopp ved 80 %

Startet av AttackOfTheMac, onsdag 12. juni 2013, klokken 08:58

« forrige - neste »

krister461

Sitat fra: TS på onsdag 04. desember 2013, klokken 20:24
Ellers fungerer blåtann streaming fra IPhone og Spotify der utmerket. Albumbilder og info kommer frem på den store og den lille skjermen og spor skiftes enkelt fra rattet.
Jeg synes også dette fungerer greit - men lydkvaliteten over blåtann er dessverre ikke god nok for et så bra anlegg. Håper på en god spotify-app! :)

gbzdoc

Med iPhone 5s og Wimp HIFI blir lydkvaliteten veldig bra via BT. Anbefales!

F.eks. iPhone 4 støtter ikke like god lyd via BT.

Tesla85

Jeg skal på langtur i helgen, så da skal dette testes... Riktignok i Danmark, så det er vel greit i å kunne spille offline  :D. Jeg vet at det går på Spotify, men går det på Wimp?  :-\
Tesla Model S Prefomance
Reservebil: Volvo S 80 T6 -1999

D.O

Sitat fra: Tesla85 på torsdag 05. desember 2013, klokken 06:01
Jeg skal på langtur i helgen, så da skal dette testes... Riktignok i Danmark, så det er vel greit i å kunne spille offline  :D. Jeg vet at det går på Spotify, men går det på Wimp?  :-\
Går fint på Wimp
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

VolvoV70

Sitat fra: krister461 på onsdag 04. desember 2013, klokken 21:13
Sitat fra: TS på onsdag 04. desember 2013, klokken 20:24
Ellers fungerer blåtann streaming fra IPhone og Spotify der utmerket. Albumbilder og info kommer frem på den store og den lille skjermen og spor skiftes enkelt fra rattet.
Jeg synes også dette fungerer greit - men lydkvaliteten over blåtann er dessverre ikke god nok for et så bra anlegg. Håper på en god spotify-app! :)

MrDriveby

Tesla Stavanger har bekreftet at Spotify app skal komme på ny oppdatering som kommer i Januar. Så får vi se om dette er tilfelle
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

Tesla85

Fikk testet Spotify på langtur her om dagen. Det virker jo strålende.  ::). Litt overraskende at det måtte startes fra telefonen, men når jeg forsto det gikk alt fint  ;D
Tesla Model S Prefomance
Reservebil: Volvo S 80 T6 -1999

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA