Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av vilHAel, tirsdag 11. juni 2013, klokken 22:51

« forrige - neste »

vilHAel

Noen som har erfaring med forsikringsselskaper som dekker maskinskade på Thinken? Hva det omfatter evt ca pris?
Min forsikring som jeg forsåvidet er veldig fornøyd med dekker ikke maskinskade på elbiler.

haakon88t

Kasko pluss fra Gjensidige dekker maskinskade på elbiler såvidt jeg har forstått. Jeg vurderer den forsikringen på min think. Hvis da eventuelt PCUen ryker, så slipper jeg å punge ut 30.000,- men heller en egenandel på 8000,- som forsåvidt er ganske mye det også!
Think City 2008 (Zebra) PCU gen0 Km: 55.000 - Nytt batteri mai 2012. Jeg pendler til jobb med denne bilen 7,5mil hver vei.

Go-carter

De fleste maskinskadeforsikringer har ganske mange klausuler, sjekk at det ikke gjelder særkomponenter som finnes i elbil. Mener å husker at min maskinskadeforsikring kun dekker girkasse og motor.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA