Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Model S - reservasjonsoversikt

Startet av Amper, tirsdag 11. juni 2013, klokken 19:49

« forrige - neste »

Amper

P85D :o)

FThorsen

Jeg spør i denne tråden her også jeg; kan noen anbefale noen personer/firma som er flinke på å foliere her på østlandet og som er rimelige?
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

laumb

Sitat fra: fthorsen på tirsdag 28. mai 2013, klokken 11:18
Jeg spør i denne tråden her også jeg; kan noen anbefale noen personer/firma som er flinke på å foliere her på østlandet og som er rimelige?

Foliering her.

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

tony@lunatech.no

Vekker denne til live igjen. Med tanke på hvor mye interesse det er for å "modde" på denne bilen med folie, dash cams og center consoles så er jeg overrasket at det ikke finnes (meg bekjent) gode alternativer til ny nosecone da den er så enkel å bytte..

Noen som har sett noe?
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

BMW850

Enig med deg. Disse holder på med en noseconeutgave men det ser ut som om det tar litt tid.

http://www.teslaccessories.com/
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

getor

Jeg har blå bil og kunne tenke meg å lakke nose cone blå. Noen som har lakkert deb i samme farve som på bilen? Sort bil og sort nose cone gjelder ikke  ;)

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

rene

BjørnP85

P85 2013 - solgt
90 D 28.12.2016
TM3 reservert

getor

Bjørn P85 - Likte det du har gjort og ligger nær det jeg selv kunne tenke meg å gjøre. Kan du gå i detalj på hva/hvordan?

EmileHeskey

Har bestilt bil med standard svart pianolakk. Min erfaring med slikt er at det er en ripemagnet. Leser fra Laumb her at man relativt enkelt kan foliere interiørlistene i carbon, og vurderer å gjøre dette for å røffe opp bilen litt samt bidra til mindre engstelse for riper. Vil man måtte demontere listene for å gjøre en slik jobb? Er det noen som kan fortelle meg hvilke flere steder enn den avlange midtlisten og ved koppholderen det er pianolakk (som jeg da ønsker å foliere til carbon)? Litt vanskelig å tyde utifra bildene på nettsidene for bestilling og det er lenge siden jeg har prøvekjørt.
Sort S60 uten ekstrautstyr, finalized 12.12.2013.

Hyperstress

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA