Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av BTC, tirsdag 11. juni 2013, klokken 10:39

« forrige - neste »

BTC

Hej!
Jag undrar om det är problem i Norge att få tag i framruta och strålkastare.
Sitter det samma på något annat bilmärke.
BTC

BauDemo

Jag kan hjälpa med framruta - med eller utan värme?
laddplats? -www.uppladdning.nu
nikometer? - www.evmonitor.info

Olsleaf

Har fått en stensprut og en liten rift i ruta, noen som har prøvd "Hurtigruta Carglass"?

Nissan Leaf 2012 hvit

Tidligere; Think 2000 Classic, Think City 2009,Imiev 2011

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

Starfox

Jeg fikk to steinsprut på en uke to forskjellige biler. Tok 30 min fra jeg kom til ruta var reparert.

Ingen egenandel. Dette var på Risbilglass

Go-carter

Strålkaster(eller, frontlys) er unikt for Think, koster ca. 3500,- for ujusterbart(2 seter) og 11.000,- for justerbart(4-seter) hos R&S. Er det for dyrt kan du alltids snekre sammen en ny lykt med E-merka linselys fra Hella, men da må du ha tilgang til litt verkøty. Jeg har vurdert å lage en ny frontlykt for å kunne bruke LED-teknologi på alt av lys, men det får bli en annen gang...  ::)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

BTC

Hej!
Jag får tacka BAU DEMO och GO-CARTER för upplysningarna.
Nu är det inte aktuellt att byta någotdera.
Jag har lagat 2 små stenskott till det facila priset av 200sek.
Men det kan ju hända att olyckan är framme med ett stenskott som får ruta
eller strålkastare att splittras.
Vi har ju inte så många Think i Sverige Så vi får nog förlita oss på våra Norska vänner.
99=4
00=1
02=1
08=5
09=16
10=3
BTC

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA