Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Har noen kjøpt Euro-Leaf 2013? I så fall, hvilken pris?

Startet av Celter, torsdag 06. juni 2013, klokken 11:05

« forrige - neste »

gbzdoc

Sitat fra: Muffinman på onsdag 22. mai 2013, klokken 20:20
Tenker at Tesla kunne gjort så utrolig mye mer ut av interiøret på denne bilen - men det har jo et særpreg.

Mener Tesla ganske tidlig kalte denne plassen for "Opportunity space", nettopp fordi den kunne brukes på mange måter.

Midtkonsollet ble vel også i starten kalt "Opportunity Console" i starten og folk på TMC ble bedt om å komme med forslag til hva de ønsket.

Det dere "nå" kan kjøpe er vel noe av resultatet. ;-)

TS

Sitat fra: Celter på onsdag 22. mai 2013, klokken 18:25
Jeg er i tvil om jeg trenger denne i min Model S:

http://www.teslaccessories.com/Teslaccessories.com/Our_Products.html

Hva mener dere? Rapportene fra kjøperne av denne modellen fra "Teslaccessories" er meget gode.  Samme dekor og samme "stitching" som i bilen. Ser angivelig ut som det er en originaldel. Prisen for "custommodellen" er ca. 7000 NOK + frakt (og moms  >:()

De skriver dette på siden sin :
"And, the CCI is spreading all over the world.  We have now delivered CCIs in 37 states and Canada, and just received our very first European order—from Norway!"

Noen som vedkjenner seg dette og legger ut sin vurdering med bildet når den er på plass?
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Cobos

Jeg må innrømme at jeg har siklet på denne helt siden han viste fram prototypen sin på TMC, men etter å lest en del på hans personlige blogg virker han som en skikkelig idiot må jeg nesten si. Det gjør at jeg tenker jeg uansett prøver Model S uten noenting å ser hvordan det går og så får vi se. Det at den er i overkant dyr gjør at jeg heller ikke akkurat kaster meg på telefon for å bestille. Konsepter som at han ikke annonserte prisen lenge uten at du registerte deg på nettsiden viser så liten forståelse for web at jeg får vondt, spesielt siden han underviser programmering...

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

Tarpoon

Blir ingen senterkonsoll på meg. Kona fant ut at plassen i midten er perfekt for hennes håndvesker...
Think City 2011. Zebra. 2-seter. Sort.
Brun Tesla Model S85.

teslaz

Sitat fra: Tarpoon på lørdag 27. juli 2013, klokken 02:06
Blir ingen senterkonsoll på meg. Kona fant ut at plassen i midten er perfekt for hennes håndvesker...
[/quote
He he he......
Stakkar
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

TS

Egentlig det samme her, men så lenge den er enkel å ta ut, så blir det en for langtur hvor hun i bestefall er co pilot ...
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

teslaz

Sitat fra: TS på søndag 28. juli 2013, klokken 20:16
Egentlig det samme her, men så lenge den er enkel å ta ut, så blir det en for langtur hvor kun i bestefall er co pilot ...
Det tar ikke mange sekunder å gjemme den bort ;) ;)
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

Stig O

Nytt valg i Tesla shop, Yacht Floor. Ser bare ut som en litt hevet midtkonsoll med gulvvalg i dashbord trim.Er det ikke riller og carbon gulv standard i performansen, eller husker jeg feil? De har for en gang skyld kommet med en pris på det nye valget. 500$ for piano og 800$ for carbon. Da blir nok midtkonsollen en god del dyrere. Synes det er på tide de kommer med en pris på denne. (skal nok ha den uansett.)
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Cato76

Denne må da være perfekt å ha i baksetet, da det ikke er lommer i dør eller i seterygg. Men, jeg har kun bilder av denne... Skulle gjerne vist pris og hvor den kan kjøpes.  ???

Anyone?  :o

:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Muffinman

Ikke den peneste konsollen jeg har sett for baksete, men den ser utrolig praktisk ut spesielt med tanke på at bilen mangler koppholdere bak. Med tanke på at det ikke er originalmontert er vel designet ikke så verst - det er nok utfordrende å integrere ettermarkedsutstyr. Hvordan festes den? Dette er noe jeg kan vurdere sammen med yacht floor - vel og merke om prisen blir fornuftig.

laumb

Denne er fra en av Beta-versjonene for en god tid tilbake siden.

Får håpe de kommer med en tilsvarende løsning i framtiden :)

Muffinman

Eller: får håpe at det blir solgt MS i bøtter og spann slik at ettermarkedsaktørene blir å kjenne sin besøkelsestid. Da vil utvalget bli større, og prisene balanseres bedre.

Cato76

Sitat fra: Muffinman på tirsdag 06. august 2013, klokken 10:39
Ikke den peneste konsollen jeg har sett for baksete, men den ser utrolig praktisk ut spesielt med tanke på at bilen mangler koppholdere bak.

I forhold til midtkonsollen på min VW Tiguan så ser denne MEGET bra ut!  :D

:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Muffinman

Enig. Men det er en innfellbar konsoll, og på slike er utseendet ofret for at den skal kunne felles inn i bakseteryggen. Det hadde absolutt vært å foretrekke med en slik løsning på S også.

Først og fremst vil det nok bli et savn med koppholdere der bak, men nå husker jeg vagt at Musk har nevnt at dette kommer senere. For oss som er såpass tidlig ute med å kjøpe denne bilen er det viktig at mange kommer på banen med alternativer; ofte er ikke ettermontert utstyr like pent integrert som originalt og da er det greit å kunne velge det man liker best/misliker minst (stryk det som ikkje passar).

Postman pat

Trenger litt hjelp til å finne ut om det edr interesse for gruppekjøp av CCI konsoller fra Teslacessories.com.  Følgende korrespondanse forklarer.   La oss få en håndsopprekning for å se om det er bryet verdt å organisere gruppekjøp.   Kan noen som kan disse graphene og avstemningene hjelpe til.    Jeg kan da begynne å se hva slkags kostnadsfordeler vi kan få ved gruppekjøp på konsollene og frakt etc.   Jobber internajonalt og har fraktet både småting og opptil en hel copntainer med ting, så vi kan se om det er liv laga med en bestilling.  Individuelle farger og alt det der er for sensre.  Vi må se om vi kan få 50-100 stk å være med på gruppekjøp og ta det derfra.
--------------------------------------------
We'll be happy to work with you in whatever manner would prove to be the easiest method for your local EV association's forum.

And... yes, we're working on a new front grille for the Model S, some limited details here:
http://www.teslaccessories.com/pages/coming-soon

Looking forward to working with you to execute a bulk order for Norway...

All the best,
Matt Pressman
Customer Service
Teslaccessories.com

Name: Jens Guthe

Email: jens.guthe@takktikk.no

1500 Tesla s owners in Norway by Xmas 2013. Group purchases have been used over the local EV association's forum in Norwegian. For shipping efficiencies, we may look to do bulk purchases of your CCi. Let me know you are interested in considering such approaches. Also, make us an Aston type of nose cone replacement PLEASE... best rgds Jeans Guthe.
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA