Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Performance vs. Standard

Startet av Caspar, onsdag 05. juni 2013, klokken 17:36

« forrige - neste »

Caspar

Lei av å riskere liv og lemmer når du tar ut batterpakken med MC løfter fra Biltema i kombinasjon med 28 lecablokker ? Her er løsningen ! Jeg løfter hele bilen opp med et slikt løftebord, setter fire høye bukker under og senker batterikassen ned og triller den til siden.

http://miniforum.no/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=15323&p=132875#p132875
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

leafster

Hmm. Jeg har et tilsvarende stående i garasjen stående på en pall slik at den er flyttbar. Hvordan får du denne under bilen? Mitt bord er i allefall for høyt. Har en gammel boble jeg stadig skulle hatt litt opp i lufta ;)

Caspar

#2
Jeg har hjul på mitt og det er selvsagt litt for høyt til å trille rett inn under bilen. Jeg bruker en garasjejekk og to støttebukker så vipper jeg bilen lett oppå bordet.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Viggo

Du skal jo ha plass til å lagre bordet mellom hvert smell også.
Har hatt min batterikasse ute fire ganger på fire år og jeg har jekket opp bilen på fire bukker og brukt gjengestenger i kupeen for å senke kassa ned på oppkappede rundstokk på gulvet. Da har jeg trillet kassa vekk fra bilen med en hånd.
Men det bordet ser smart ut.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA