Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukt Leaf. Hvordan aktivere carwing?

Startet av engelsen, mandag 03. juni 2013, klokken 12:22

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: krokus på onsdag 01. november 2017, klokken 08:09
Se hvordan det har blitt bygget vest for Oslo. Det ser ganske naturlig ut og praktisk med supercharger ved Kløfta. Der starter veien mot Kongsvinger og Charlottenberg, og det vil gi alle som skal kjøre østover mot Sverige lademuligheter til harryturer tur/retur, eller alternativ vei til Karlstad og Stockholm. Det er ikke alle ved Oslo og nord for Oslo som ønsker eller kan kjøre til Töcksfors eller Nordby.

Kløfta hadde vært bra, men jeg tenker for trafikk andre veien. I går kjørte jeg til Nebbenes, ladet litt der, deretter til Gjøvik og fylte helt opp på Fortum-laderen der (flyttet over på 11kW AC for de siste 15%) før jeg kjørte opp til hytta. Veien fra Minnesund til Gjøvik er ikke all verdens for å si det pent, og E6 er en stor omvei. Å lade på Kløfta for deretter å kjøre Gardermoen-Roa-Dokka og lade på Dokka hadde vært mye bedre.

Men aller helst vil jeg ha en SC i området Roa/Gran isteden ;) (å håpe på en på Dokka er vel å tro på julenissen)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

THE

Noen som vet status på bygging av SuC i Töre, Torsby og Sveg i Sverige?
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA