Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukt Leaf. Hvordan aktivere carwing?

Startet av engelsen, mandag 03. juni 2013, klokken 12:22

« forrige - neste »

teslaz

Lier har jeg lengtet etter i lang lang tid.....
SUPER DUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;D ;D ;D
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

OleJA

Har det vært noen antydning til ladekø på Lier så langt? Skal kjøre Oppdal - Arendal imorgen og lurer på om det kanskje er lurt å planlegge å kjøre Lillehammer - Cinderella direkte?
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

teslAudun

Sitat fra: OleJA på søndag 20. juli 2014, klokken 11:16
Har det vært noen antydning til ladekø på Lier så langt? Skal kjøre Oppdal - Arendal imorgen og lurer på om det kanskje er lurt å planlegge å kjøre Lillehammer - Cinderella direkte?

Etter en flott hytte-og bilferieuke i Danmark kjørte vi til Jæren via Langesund. Ladet på Cinderella, der det på et tidspunkt var 7 teslaer på 6 punkter. Tror likevel ikke det var lenge å vente for sist ankommende. I Lyngdal var det kun en annen Tesla.
Jan.17  Model S 60, rød

I bestilling: M3
x Nov.13 Model S 85, rød med alt
x Sept.15 Nissan Leaf

Muffinman

Sitat fra: OleJA på søndag 20. juli 2014, klokken 11:16
Har det vært noen antydning til ladekø på Lier så langt? Skal kjøre Oppdal - Arendal imorgen og lurer på om det kanskje er lurt å planlegge å kjøre Lillehammer - Cinderella direkte?
Var vel jevnt en to-tre biler som ladet i går kveld den tiden jeg var der. Tror nok at tiden det tar å toppe helt opp på Lillehammer fort er tjent inn ved et raskt etterfyll på Lier selv om man skulle bli nødt til å vente noen minutter.

mecanica vergara

Sitat fra: Muffinman på søndag 20. juli 2014, klokken 12:11
Sitat fra: OleJA på søndag 20. juli 2014, klokken 11:16
Har det vært noen antydning til ladekø på Lier så langt? Skal kjøre Oppdal - Arendal imorgen og lurer på om det kanskje er lurt å planlegge å kjøre Lillehammer - Cinderella direkte?
Var vel jevnt en to-tre biler som ladet i går kveld den tiden jeg var der. Tror nok at tiden det tar å toppe helt opp på Lillehammer fort er tjent inn ved et raskt etterfyll på Lier selv om man skulle bli nødt til å vente noen minutter.
Jeg kjørte forbi 16.30 og ble litt overasket at det ikke var noen som ladet.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Nordtroms

Sitat fra: mecanica vergara på søndag 20. juli 2014, klokken 17:58
Sitat fra: Muffinman på søndag 20. juli 2014, klokken 12:11
Sitat fra: OleJA på søndag 20. juli 2014, klokken 11:16
Har det vært noen antydning til ladekø på Lier så langt? Skal kjøre Oppdal - Arendal imorgen og lurer på om det kanskje er lurt å planlegge å kjøre Lillehammer - Cinderella direkte?
Var vel jevnt en to-tre biler som ladet i går kveld den tiden jeg var der. Tror nok at tiden det tar å toppe helt opp på Lillehammer fort er tjent inn ved et raskt etterfyll på Lier selv om man skulle bli nødt til å vente noen minutter.
Jeg kjørte forbi 16.30 og ble litt overasket at det ikke var noen som ladet.

Vel den er jo ikke offisielt åpnet og dukker dermed ikke opp på kartet i bilen. Husk at langt de fleste Tesla eierne ikke er på dette forumet og dermed går glipp av endel info. Jeg ladet der i går kveld og stod da helt alene. De nyåpnede laderne på Sandane og Vinje virket å ha godt besøk når jeg var der. Det er tydelig at det er behov for denne infrastrukturen for oss Model S eiere. Jeg ser frem til videre utbygging nordover.  :)  :) :)
P85 rød, alt untatt utvidet alarm og bakovervendte seter.

Muffinman

#1701
Den dukket faktisk opp i går morges på kartet i bilen. Akkurat når jeg prøvde å finne plasseringen manuelt og holdt på å gi opp for å være nøyaktig ☺

Men jeg ble litt overrasket over at det var såpass som den lille trafikken  i går under et døgn etter igangkjøring. Sikkert mange som leser forumet.

Nordtroms

Sitat fra: Muffinman på søndag 20. juli 2014, klokken 18:36
Den dukket faktisk opp i går morges på kartet i bilen. Akkurat når jeg prøvde å finne plasseringen manuelt og holdt på å gi opp for å være nøyaktig ☺

Men jeg ble litt overrasket over at det var såpass som den lille trafikken  i går under et døgn etter igangkjøring. Sikkert mange som leser forumet.

D var rart. Den vistes ikke i min bil i går kveld.
P85 rød, alt untatt utvidet alarm og bakovervendte seter.

sigurdi

En lokasjon kommer på kartet i bilen, når minst to SC er i drift, altså 4 ladebåser.

Har ikke noe med offisielt åpnet å gjøre, er montørene som starter opp og som rapporterer inn, og da dukker den opp i bilen.

Kunne jo vært en infoboks til de som befant seg innenfor en satt distanse fra en SC som åpner.
Tror en hadde blitt svært lei om det kom melding om alle SC som ble satt i drift. He he he

sigurdi
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

Bjørn

er det noen som har sett framgang på Tingvoll på møre..?! ser det står på supercharge info at den er under constr.

Brede

Sitat fra: Bjørn på søndag 20. juli 2014, klokken 23:40
er det noen som har sett framgang på Tingvoll på møre..?! ser det står på supercharge info at den er under constr.

Bla tilbake en side og se bilde fra Aspøya.

rakriste

Ser at mange superchargere plasseres ved marche restauranter.   noen som kan se om det er søkt ved den på kløfta?

stusser litt på at det ikke er en rett nord for oslo, blir nærmere 300km fra solli til lillehammer om det ikke er noen i mellom der igjen.


lov å håpe :)
Tesla Model X 90D - 2017

x Tesla Model S P85 - 2013

jkirkebo

Sitat fra: rakriste på mandag 21. juli 2014, klokken 09:50
Ser at mange superchargere plasseres ved marche restauranter.   noen som kan se om det er søkt ved den på kløfta?

stusser litt på at det ikke er en rett nord for oslo, blir nærmere 300km fra solli til lillehammer om det ikke er noen i mellom der igjen.

Jeg har også savnet en der. Evt. på Espa, der er det også en Marché. Det er 283km fra meg til Lillehammer, skulle gjerne sluppet å ladet til så høy SOC på Lillehammer da det tar lang tid.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

ed1son

Status supercharger Aspøya , Tingvoll ( Nordmøre ) i dag.
2014 Tesla Model S P85 - Sort / Sort

Bestillt                     13.09.2013
Bekreftet                 19.09.2013
I Produksjon           17.01.2014
Produksjon fullført   27.01.2014
Levert                     15.03.2014

Avh

Tesla mod 3
Tesla S 85 kWh Rød mm
Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA