Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukt Leaf. Hvordan aktivere carwing?

Startet av engelsen, mandag 03. juni 2013, klokken 12:22

« forrige - neste »

Havebigfun

Lier sørgående er ikke igang-
nordgående er det støpt fundamenter idag- det er fremgang.

mecanica vergara

Sitat fra: Havebigfun på onsdag 09. juli 2014, klokken 00:07
Lier sørgående er ikke igang-
nordgående er det støpt fundamenter idag- det er fremgang.
Så ut som det var full gass der når jeg kjørte forbi i dag kl. 07.15. Så fremdriften ser ut til å være fin.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

jakoys

Jeg venter også spent på Lier siden jeg vil benytte den ofte etter ferien som jobbpendler fra Sandefjord til Gardermoen. Men er litt forundret over plassering av den 8. ladestolpen. Noen teorier/forklaringer på hvorfor den 8. stolpen ikke er plassert på rekke sammen med de 7 andre?

Muffinman

Sikkert praktiske hensyn mtp utnyttelse av plassen vs kabling osv. Mon tro om det er det samme i Sandana. På webkameraet ser det ut som .man kan kjøre inn med fronten på den ene plassen

ed1son

Ja det er meningen å kjøre inn med fronten, slik er det mange plasser :-)

På LIER ser det ut som det er slik for at strømskap/superchargerskapa skal stå i vinkelen.
2014 Tesla Model S P85 - Sort / Sort

Bestillt                     13.09.2013
Bekreftet                 19.09.2013
I Produksjon           17.01.2014
Produksjon fullført   27.01.2014
Levert                     15.03.2014

Henning76

Sitat fra: ed1son på onsdag 09. juli 2014, klokken 11:52
Ja det er meningen å kjøre inn med fronten, slik er det mange plasser :-)

På LIER ser det ut som det er slik for at strømskap/superchargerskapa skal stå i vinkelen.

Kan bekrefte at det stemmer - de støpte fundamentet der superchargerskapene skal stå når jeg var der i går og kikket.
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

jkirkebo

Sitat fra: jakoys på onsdag 09. juli 2014, klokken 11:22
Jeg venter også spent på Lier siden jeg vil benytte den ofte etter ferien som jobbpendler fra Sandefjord til Gardermoen. Men er litt forundret over plassering av den 8. ladestolpen. Noen teorier/forklaringer på hvorfor den 8. stolpen ikke er plassert på rekke sammen med de 7 andre?

Min teori er at det er fordi man skal kunne parkere "nose in" med Model X med henger bak, uten å måtte koble den fra.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Muffinman

Det blir vel noen damer _uten_ henger som vil konkurrere om de plassene vil jeg tro  ;)

Car-El

Sitat fra: Muffinman på onsdag 09. juli 2014, klokken 13:41
Det blir vel noen damer _uten_ henger som vil konkurrere om de plassene vil jeg tro  ;)

Nå! Nå! Kjærringa e flink te å rygge...   på ting!  :'(
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Ompalomp

Ser at det er kommet en ny "Tesla-kasse" til Sandane. Det er vel den siste laderen som ha manglet..
Blå S85 med det meste, utenom alarm og barnesete.
Bestilt 1/9
Finalized 13/9
In transit 7/1
Levert 3/3

Häger


smurf

Sitat fra: Häger på onsdag 09. juli 2014, klokken 15:52
Noen med nyheter om Udevalla?  :)
Hørt at ladestolpene står der og full aktivitet. Sikkert ferdig 1-2 uker...
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

NilsG

@Smurf: "Pålitelige kilder" sier at strømmen trolig kobles til i dag.....  ;)

I det siste så har laderne kommet opp på navigasjonen i bilen veldig raskt etter at strømmen er koblet til og laderne sjekket ut. Kartet på Teslamotors.com har også blitt raskt oppdatert i det siste!
Hurum
Finalized grå S85 6. Januar, ønsket levering juni
I produksjon 19. april.....
Ferdig produsert 22. April!
Levert ut 11. Juni 2014 i Drammen
Venter utlevering TM3 21. Februar 2019
Model 3 reservert på Alnabru 31. mars 2016

drFloyd

Ser at Tesla nå har gått tilbake til "Winter 2014-2015" igjen etter at det noen dager sto "Slutten av 2014" (http://www.teslamotors.com/no_NO/supercharger).

Savner fortsatt at noe skal skje nord for Dombås. Ingen som har hørt eller sett noe ang. ladestasjoner i Midt-Norge og nordover?


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA