Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukt Leaf. Hvordan aktivere carwing?

Startet av engelsen, mandag 03. juni 2013, klokken 12:22

« forrige - neste »

Muffinman

Sitat fra: Brede på torsdag 03. juli 2014, klokken 09:52
Slik jeg tolker kartet til Tesla så vil ikke Aspøya være klar før mot slutten av året, den prikken som kommer frem i Møre og Romsdal på "Kommer snart" ser snarere ut til å ligge et sted mellom Ålesund og Molde?
Kan se slik ut basert på kartet ja, men jeg ville ikke lagt så veldig stor vekt på det basert på det historiske presisjonsnivået. Dessuten vil det vel bli i tetteste laget med ladere om det kommer en både på Aspøya, mellom Ålesund og Molde i tillegg til Sandane?

cra

Sitat fra: Muffinman på torsdag 03. juli 2014, klokken 10:04
Dessuten vil det vel bli i tetteste laget med ladere om det kommer en både på Aspøya, mellom Ålesund og Molde i tillegg til Sandane?

Nå nå nå nå nå...... Det er ikke noe som heter "i tetteste laget" når man snakker om superladere (eller ladestasjoner/-muligheter i det store og hele)!  ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Avh

Tesla mod 3
Tesla S 85 kWh Rød mm
Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

bakskj

Sitat fra: Avh på torsdag 03. juli 2014, klokken 10:15
Solli åpner NÅ  ;D ;D ;D

Hvordan vet du det? Tenkte ta turen om en time, og håper da ikke på bomtur! :) :) :)
TM3 LR AWD

Muffinman

Sitat fra: cra på torsdag 03. juli 2014, klokken 10:14
Sitat fra: Muffinman på torsdag 03. juli 2014, klokken 10:04
Dessuten vil det vel bli i tetteste laget med ladere om det kommer en både på Aspøya, mellom Ålesund og Molde i tillegg til Sandane?

Nå nå nå nå nå...... Det er ikke noe som heter "i tetteste laget" når man snakker om superladere (eller ladestasjoner/-muligheter i det store og hele)!  ;)
True, true. I tetteste laget med tanke på det som tilsynelatende er Tesla sin strategi på dette.
For min del kan jeg gjerne kjøre slalom mellom superladerene.

kjellan

Vestnes som er knutepunkt kan være ein kandidat for SC.  Aust-Vest og Nord-Sør.
Tesla Model S P85 Mars 2014 (Solgt)

Tesla Model S P85D  Mars 2015

Brede

Vestnes kan passe bra ja.

Sjøholt i Ørskog kommune kan også være en ide, da har en mulighet til å få fyllt på litt før en skal bryne seg på Ørskogfjellet. Kjørte over der i vinter og i slapseføre og dårlig vær så suger det strøm, kommer du fra Sandane i en "Model E" så tror jeg du blir glad om det står noen ladepunkt der!

Muffinman

Se der dere....testing? Vanskelig å se sikkert om det er en Tesla, men det er vel ingen andre gode grunner enn lading å parkere akkurat der.

Breezec

2017 X75D Levert desember
2014 S85 Levert juni

Leif1

Konvertitt fra S til X

Brede

Ferskeste rykte fra han som var å kikket på Sandane; Molde står for tur.  ???

Avh

Tesla mod 3
Tesla S 85 kWh Rød mm
Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

ofn

Sitat fra: Brede på torsdag 03. juli 2014, klokken 11:44
Ferskeste rykte fra han som var å kikket på Sandane; Molde står for tur.  ???
... betalt av Røkke?
2013 TMS P85, solgt.
2016 TMS 90D

Henning76

Svingte en liten tur innom Marché Lier i går kveld. Klokka 21.30 var det tre arbeidere der som sto og hakket og grov (med en minigraver fra Kim Steinsholt AS) på plassen der superchargerne skal på plass. Så det skjer ting også på Lier nå. Og de jobber hardt og lenge, tydeligvis.

Dette er nordgående løp. Sørgående løp på andre siden har det ikke skjedd noen ting enda. Husker ikke fordelingen, men det er vel den som er Nordgående (Marché) som har flest ladepunkter (8?)
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

Muffinman

Det skal vel fint gå an å benytte laderen på "feil" side også i nødens time. Får de opp en av dem innen et par uker er jeg en glad laks. Nesten bokstavelig talt, faktisk ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA