Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av JohanH, mandag 20. mai 2013, klokken 10:39

« forrige - neste »

What-a-watt

Horten ser det ut til å ikke bli noe av. Saken er merket "avsluttet" hos kommunen.

Hjortefot

Uten noe særlig grunnlag tipper jeg at Vossevangen og Voss 2 er referanser til samme prosess. Ikke et vondt ord om Voss, altså.  ;D
Model 3 LR - 2019

Andrewas

Hørt at Krokstadelva er utvidet til 19 stolper (fra 12). Noen som vet om de nye er v4? Eller resirkulerte eldre fra reduksjon i antall stolper på Gulsvik eller Solli?
2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

Polestar

Sitat fra: Andrewas på fredag 04. oktober 2024, klokken 10:49Hørt at Krokstadelva er utvidet til 19 stolper (fra 12). Noen som vet om de nye er v4? Eller resirkulerte eldre fra reduksjon i antall stolper på Gulsvik eller Solli?
TOCN oppgir 7 nye V4-stolper i sin siste oversikt oppdatert i går (https://tocn.no/2024/10/prisoversikt-for-supercharging-i-norge-oktober-2024/). Utelukker ikke en sirkelreferanse her, for jeg trodde de brukte din side for å holde oversikt.
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

Otkristo

Sitat fra: What-a-watt på fredag 04. oktober 2024, klokken 09:45Horten ser det ut til å ikke bli noe av. Saken er merket "avsluttet" hos kommunen.
Horten kommer. Nettopp fått godkjenning fra NVE

Otkristo

Supercharger Lillehammer BK
40 nye stalls kommer til Korgvegen 37,  Burger king.
Usikker på om det eksisterende 10 blir stående.

Trultefan

Tesla Model Y Performance MY23
Tesla Model 3 SR+ MY21

jannor

Juni 2024: Stealth Grey Tesla Model 3 Performance m/EA
X:April 2019: Blå metallic Tesla Model 3 LR m/FSD

Gazer75

Sitat fra: Hjortefot på fredag 04. oktober 2024, klokken 10:01Uten noe særlig grunnlag tipper jeg at Vossevangen og Voss 2 er referanser til samme prosess. Ikke et vondt ord om Voss, altså.  ;D
Tesla har opna ny ved Voss Handelshus. 12 stk V4.
2020 e-Golf (2023-)

Andrewas

2023 Model X Plaid

Ellemelle

Sitat fra: Andrewas på tirsdag 12. november 2024, klokken 20:53Findus er oppdatert. Ny: Kristiansund
Nå nettopp er det lagt inn veldig mange "Under construction" på Supercharge.info, blant annet Sortland.

Er det fordi noen har sett at de står oppført som "Under construction" på Findus eller er dette reelt påvist påbegynt arbeid?

Hvis det kun er basert på Findus vil jeg si det senker kvaliteten på supercharge.info

What-a-watt

Nytt i FindUs:.

Andrewas

Sitat fra: Ellemelle på tirsdag 12. november 2024, klokken 23:22
Sitat fra: Andrewas på tirsdag 12. november 2024, klokken 20:53Findus er oppdatert. Ny: Kristiansund
Nå nettopp er det lagt inn veldig mange "Under construction" på Supercharge.info, blant annet Sortland.

Er det fordi noen har sett at de står oppført som "Under construction" på Findus eller er dette reelt påvist påbegynt arbeid?

Hvis det kun er basert på Findus vil jeg si det senker kvaliteten på supercharge.info
Det er flere enn før med tilgang til å legge til på supercharge.info. vi forsøker å ha felles standard for når man bruker de forskjellige statusene. Ang Sortland så vet jeg ikke noe. Kan det tenkes at det faktisk skjer noe der? Jeg vil forsøke å finne fram til brukeren som har gjort endringen og spørre om grunnlaget.
2023 Model X Plaid

Ellemelle

Sitat fra: Andrewas på onsdag 13. november 2024, klokken 12:02
Sitat fra: Ellemelle på tirsdag 12. november 2024, klokken 23:22

Det er flere enn før med tilgang til å legge til på supercharge.info. vi forsøker å ha felles standard for når man bruker de forskjellige statusene. Ang Sortland så vet jeg ikke noe. Kan det tenkes at det faktisk skjer noe der? Jeg vil forsøke å finne fram til brukeren som har gjort endringen og spørre om grunnlaget.
Takk for det. Vil også foreslå at hvis det faktisk er basert på Findus-kartet at de da bruker et eget ikon/status for dette, slik at de som ønsker det kan filtrere bort disse i visningen, som vi kan med den andre Findus-varianten ("Plan")

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA