Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukt Leaf. Hvordan aktivere carwing?

Startet av engelsen, mandag 03. juni 2013, klokken 12:22

« forrige - neste »

christian1986

Trenger den på onsdag, men må si jeg er skeptisk ::)

Muffinman


smurf

Jeg kan svinge innom Lier å se i kveld/morgen tidlig. Synes det så ut som de lastet av noe på 'sørgående' ved Max når jeg kjørte hjem igår. Kan jo bare spekulere om det var noe Tesla utstyr. Kommer tilbake med mer info/bilder hvis ingen andre sjekker før meg  ;)
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

mecanica vergara

Sitat fra: smurf på tirsdag 15. juli 2014, klokken 10:31
Jeg kan svinge innom Lier å se i kveld/morgen tidlig. Synes det så ut som de lastet av noe på 'sørgående' ved Max når jeg kjørte hjem igår. Kan jo bare spekulere om det var noe Tesla utstyr. Kommer tilbake med mer info/bilder hvis ingen andre sjekker før meg  ;)
Stemmer at det skjedde ting i går. Jeg så gravearbeider der når jeg kom hjem fra jobb ca. kl. 15.40, og en annen på FB hadde lagt ut et bilde hvor de heiste på plass en trafo. I nordgående ser det ut til at det bygningsmessige så og si var klart. Da er det vel Infratek som skal i gang på et tidspunkt før tind skal virke. 
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Muffinman

Hmm, kanskje de skal gjøre ferdig selve byggingen på begge sider før kobling blir igangsatt? I så fall blir det vel neppe noen lading på oss ferieturister til helga.

smurf

Da har de startet på sørgående i Lier. SC blir rett utenfor MAX.
Tror de har startet idag
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

mecanica vergara

Sitat fra: Muffinman på tirsdag 15. juli 2014, klokken 12:55
Hmm, kanskje de skal gjøre ferdig selve byggingen på begge sider før kobling blir igangsatt? I så fall blir det vel neppe noen lading på oss ferieturister til helga.
Infratek var godt i gang i nordgående når jeg kjørte innom litt før kl. 16 i dag. De ville være ferdig med sitt i løpet av torsdagen. De trodde da Tesla sine folk ville kjøre igang laderen til uken.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

P85_Norway

Sitat fra: smurf på tirsdag 15. juli 2014, klokken 16:50
Da har de startet på sørgående i Lier. SC blir rett utenfor MAX.
Tror de har startet idag
Var også innom en tur i dag.
Tesla M3 Performance

D.O

Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Car-El

Sitat fra: D.O på tirsdag 15. juli 2014, klokken 23:51
http://mobil.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article7478457.ece

Som æ skrev i en annen tråd {Tesla i Norske medier} så er en bindestrek kjekk å ha med.

1822 mil mellom SC? --> da trenger vi vel 3-4 SC for å dekke hele landet
1015 timer for å lade på 3kW?--> da har han en ufattelig lav virkningsgrad på laderene i bilen!
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

sven erik

ser det tår om kortids parkering for andre biler men va om vi kommer alle laderne er ledige men  det står biler der hva gjør man da og en ikke kommer til neste ?  det blir som at vi teslar skal parkere forran bensin pumpene 
da blir det fort tuting +++  jeg har stått foran en  et par ganger da samboeren ikke orket å gå så langt  men da komm både personal og  en i fosil bil å sa fra at der kunne jeg ikke stå  selv om vi dkulle hvære kunde og jeg skulle flytte med med en gang   men parkerer fosil bil ved våre  s parkerer jeg ved  bensin pumpene

Amoss

"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

cairnz

Nå er jo Lier nesten ferdig, så den er ikke akkurat "fremtidig" enda.

Ryktene går jo på Fru Haugens hotell i Mosjøen, men hvilke andre plasser er det framgang på? Har noen oppdaget noe nytt for ferden nord for Trondheim?
Elbilist

Car-El

Fru Haugenes Hotell i Mosjøen har 22kW. Vet ikke om den er for gjester eller om betaling.

SC kommer vist i Mosjøen. Da på en parkeringsplass rett sør for hotellet.

Sitat fra: D.O på tirsdag 15. juli 2014, klokken 23:51
http://mobil.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article7478457.ece
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

VigdisA

Snakket med Tesla Hamburg for noen dager siden.
Enn så lenge mangler det superlader der i egnen, og den kommer ikke før om tre/fire uker.
Tesla i Hamburg har fire 22kw ladere som man kan benytte selv om Tesla har stengt. Med noen timers ventetid her og oppgradert lader + dobbeltlader, får man ladet mye på tre timer.
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA