Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukt Leaf. Hvordan aktivere carwing?

Startet av engelsen, mandag 03. juni 2013, klokken 12:22

« forrige - neste »

hgs

Sitat fra: Nordtroms på fredag 04. juli 2014, klokken 18:55
Er det noen som vet om Sandane er operativ? Jeg passerer der tirsdag-onsdag og kunne tenke meg å legge lading på Sandane inn på regnearket mitt. :D

Jeg skal også forbi der på tirsdag, og dropper derfor omveien om Aurland mellom Gol og Ålesund. Basert på infoen i denne tråden forlanger jeg at det er strøm, hvis ikke blir det ny post i "feil og mangler" - tråden.... 8)
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
e-Niro reservasjon - blir neppe tatt ut

Sledom

Sitat fra: Nordtroms på fredag 04. juli 2014, klokken 18:55
Er det noen som vet om Sandane er operativ? Jeg passerer der tirsdag-onsdag og kunne tenke meg å legge lading på Sandane inn på regnearket mitt. :D

Var forbi Sandane kl. 17:30 i dag, da var det ikke satt på strøm der. Får håpe de kobler på i morgen ettermiddag, slik det var indikert.

Amoss

Sitat fra: Sledom på lørdag 05. juli 2014, klokken 01:12
Var forbi Sandane kl. 17:30 i dag, da var det ikke satt på strøm der. Får håpe de kobler på i morgen ettermiddag, slik det var indikert.

Ser det står en Tesla der nå (+ en bil til). Er ikke sikker på om hin lader eller ei...
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Muffinman

Lader ikke akkurat nå ihvertfall. Den mørke kabelen ville ha stått i god kontrast til bakskjermen siden bilen er lys (sølv).

Brede

#1564
Følg med på Tesla Motors FB Gruppe på Facebook for bedre oppdateringer, han med den sølvfargede Teslaen oppdaterer der.  :P

Sitat: " Ikkje noko straum og ikkje noko folk her..."

Muffinman

#1565
Phu, da er jeg ferdig med voksing av min egen bil og titter innom Sandane igjen. Her er det en Model S og folk i arbeid i skapene. Da regner jeg med at den er åpen i løpet av kort tid :)

EDIT: Da lades det :)

Leafern

Ferskt bilde fra Arboga i dag. Hadde håpet på en provladdning, men området var avsperret.
Leaf 2012
S85 2013

Elbilist79

Var eg som var i Sandane med den sølvfarga Teslaen, ser ut til at eg var der litt for tidleg då. Kan du bekrefte at den virkar no Muffinman?
S85, Sølv

Car-El

Da ser jeg at Solli er på kartet, som nummer 8 i Norge. Og Hjørring i Danmark som nummer 3 der. 27 totalt i EUropa. Det e så vakkert at eeeh...  Men æ finn ikke en sak om ladere nord om Trondheim.  :-\ 
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Muffinman

Sitat fra: Elbilist79 på lørdag 05. juli 2014, klokken 21:52
Var eg som var i Sandane med den sølvfarga Teslaen, ser ut til at eg var der litt for tidleg då. Kan du bekrefte at den virkar no Muffinman?
Kan ikke gjøre annet enn å formidle det jeg så på webkameraet; nemlig at en herremann ankom i Tesla, åpnet skapene og jobbet noen timer for til slutt å koble bilen til alle søylene etter tur. Regner med at om alt gikk som det skulle var vi vitne til at strømmen ble satt på :)

Nå når det begynner å bli litt mørkt kan det også se ut som det er lys i søylene?

Elbilist79

Sitat fra: Muffinman på lørdag 05. juli 2014, klokken 22:56
Sitat fra: Elbilist79 på lørdag 05. juli 2014, klokken 21:52
Var eg som var i Sandane med den sølvfarga Teslaen, ser ut til at eg var der litt for tidleg då. Kan du bekrefte at den virkar no Muffinman?
Kan ikke gjøre annet enn å formidle det jeg så på webkameraet; nemlig at en herremann ankom i Tesla, åpnet skapene og jobbet noen timer for til slutt å koble bilen til alle søylene etter tur. Regner med at om alt gikk som det skulle var vi vitne til at strømmen ble satt på :)

Nå når det begynner å bli litt mørkt kan det også se ut som det er lys i søylene?

Ah, då misforsto eg ditt forrige innlegg. Trudde du var der og testa sjølv.
Ser at det er lys i 4 av 6 stolper ja, det kan stemme med at berre står 2 superladerkabinetter (som drifter 4 stk stolper tilsammen) der pr idag. Det er satt av plass og kabler til eit tredje kabinett.
S85, Sølv

cstromme

Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

testO

Ser ikke at dette er diskutert her på forumet.

I følge TMC ble det åpnet to mobile/provisoriske supercagrgers i Frankrike i går!
En i Auxerre og en i Lyon. Den i Auxerre er allerede lagt in i Teslas supercharger kart, men ikke den i Lyon.

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/21267-European-SuperCharger-rollout-updated/page42
Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

Muffinman

SC i Lyon er jo gode nyheter for den som skal kjøre til Spania :)

sondell


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA