Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Synsing rundt produksjon og levering av Model S til Norge

Startet av Starfox, søndag 02. juni 2013, klokken 00:39

« forrige - neste »

Starfox

Kjøpte meg ladekort på nissan åsane og har brukt det 4 ganger for maks 50kr totalt og jeg betalte 500 for det og så når jeg måtte ha livsnødvendig strøm på bilen kom det opp at det var tomt for kreditt.

elektrolux

Høres ut som gavekort med 3 mnd. varighet.  ???

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Starfox

Skal hvertfall inn med det på tirsdag. Ikke noe kult å kjøre på siste streken i 50km/h med hjertet i halsen. Hadde det vært en regnværsdag hadde det blitt 1 stykk leaf på veiskulderen.

Starfox

leafster

Fungerer disse ladekortene på tvers av BNH-forhandlerne?

Starfox

Sitat fra: leafster på søndag 19. mai 2013, klokken 10:14
Fungerer disse ladekortene på tvers av BNH-forhandlerne?

Det vet jeg ikke men, fikk fylt opp kortet mitt nesten fult men de har vist problemer med at kjøpet ikke avsluttes skikkelig så nestemann lader på andres regning.

Hadde heller bettakt abonnementet istede for usikkerheten med plutselig tomt kort på en kald vinterkveld.

Ingebrigt

Det høres i overkant usikkert ut. Jeg har hatt problemer med å stare lading på mitt kort et par ganger, men ikke motsatt.

Starfox

Jeg gidder ikke lade der før de fikser det og kan vise saldo på kortet i displayet. Kjører hellet yil abb laderen og venter vist det er bil før meg.

Ingebrigt

Ser den, men i nøden spiser fanden fluer og hvis jeg stopper i Åsane for å hurtiglade er det fordi jeg ikke har tid til annet og alternativet er da fossilet

Starfox

Sitat fra: Ingebrigt på søndag 26. mai 2013, klokken 12:21
Ser den, men i nøden spiser fanden fluer og hvis jeg stopper i Åsane for å hurtiglade er det fordi jeg ikke har tid til annet og alternativet er da fossilet

Var grunnen til jeg skaffet meg et slikt kort men ble skuffet når jeg på en helgedag og estimert saldo på 450kr får lade for 0, 70kr for så å få melding om at kortet er tomt.

Da er det liksom ikke til å stole på.

ElPingus

Skjønner deg godt. Synes det er helt idiotisk at det skal være mange forskjellige abonnement og klippekort løsninger. De som driver hurtigladerne får gå sammen om en felles løsning slik at vi alltid har mulighet til å starte lading via bankkort eller sms.
Kjører svart Leaf anskaffet i juli 2012

Starfox

sven erik

en felles løsning er det eneste som funker ellers blir elbilen  by bil  å en  kan da like gott lade jemme bare

Starfox

Kunne fått mange mil for 500kr i en ny diesel bil.

Starfox

De dritt automatene må ta vanlig bank kort så kan man slippe det tullet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA