Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elon letter på sløret ang superchargernyheten

Startet av Celter, fredag 31. mai 2013, klokken 15:32

« forrige - neste »

Celter

Ønsker dere alle en strålende 17. mai. Samtidig må jeg takke for all den informasjon jeg har klart å samle ved å være medlem på dette forum. Dere har bidratt til at høsten ( sept./okt.) ikke kan komme fort nok. Neste 17. mai kjører vi kortesje ned Karl Johan med bjerkeløv i "the nosecone".

Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Havebigfun

Enig med Celter: strålende 17 mai til dere alle- vi må se til at vi klarer å kjøpe like mange røde, blå og hvite - det tar seg ut om et år ;)

ELbilist1

Jeg er med!!!
RØD.

God 17 mai og Pinse!!!
:) Ren nytelse, hvær dag!

Cato76

Gratulerer folkens! Neste 17. Mai kjører jeg TMS pyntet med Norske flagg  8)
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

kimlillebo

Kjedlig med lite action her inne i dag. Bare jeg som kjeder meg i familieselskap?

K.
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

Foleson

Jeg feirer dagen med å sende inn de signerte papirene på bilen!
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

Nuvolari

Jeg sitter i familieselskap og har solgt 2 teslaer allerede...
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

kimlillebo

Sitat fra: Nuvolari på fredag 17. mai 2013, klokken 14:16
He he, ja det er utrolig hvor nyskjerrig folk er. Det har blitt et fast tema både på jobb, selskap å fritid. Men det er sjelden jeg tar opp temaet. Det er tydlig at de fleste synest det er spennende :-)
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

Foleson

Sitat fra: kimlillebo på fredag 17. mai 2013, klokken 14:33
Sitat fra: Nuvolari på fredag 17. mai 2013, klokken 14:16
He he, ja det er utrolig hvor nyskjerrig folk er. Det har blitt et fast tema både på jobb, selskap å fritid. Men det er sjelden jeg tar opp temaet. Det er tydlig at de fleste synest det er spennende :-)

Det kan du si. Er for øyeblikket i Polen, og når jeg kom ned hit så begynte mange av polakkene jeg jobber med å snakke om Tesla og om at jeg hadde planer om å kjøpe en Model S. Det viste seg at det var en kollega fra Norge som hadde sladret, og plutselig så visste "alle" det. Så interessen for denne bilen er overalt.
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

Havebigfun

sigurdi

Gratulere med dagen er bare å spise is og nyte dagen, selv ble vi vekket av korpset som gikk på vekkerunde i nabolaget. :-)
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

satheesh.net

Gratulerer med dagen! Hipp, hipp, hurra! :)

cstromme

Sitat fra: satheesh.net på lørdag 17. mai 2014, klokken 13:23

Hvor fikk du tak i det plastfestet til flaggene?
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

satheesh.net

Sitat fra: cstromme på lørdag 17. mai 2014, klokken 16:24
Sitat fra: satheesh.net på lørdag 17. mai 2014, klokken 13:23

Hvor fikk du tak i det plastfestet til flaggene?

Europris. 49,- for ett sett (altså to stk.). ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA