Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla aksjer

Startet av Nuvolari, torsdag 30. mai 2013, klokken 12:14

« forrige - neste »

Dix Hallpike

+7
Honør til Kirkebø ja. Gjør manns jobb med å korrigere både trangsynte, svartsynte og feilopplyste debattanter.
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

Foleson

+8

Nå består disse "debattene" stort sett de samme 2-3 folkene som er så anti-elektriske at de ikke er i stand til å motta noen fakta uansett, så jeg gidder stort sett ikke kommentere disse personene selv lengre.
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

luffe

+9

Fascinerende å lese de kommentarene, folk hevder jo at det er umulig at bilen har like bra kjøreegenskaper som Porsche eller BMW uten å ha prøvekjørt den en gang ???.
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

jkirkebo

Sitat fra: Foleson på mandag 27. mai 2013, klokken 10:23
+8

Nå består disse "debattene" stort sett de samme 2-3 folkene som er så anti-elektriske at de ikke er i stand til å motta noen fakta uansett, så jeg gidder stort sett ikke kommentere disse personene selv lengre.

Nei, det blir litt sisyfosarbeid ut av det ;)

Men det er mange andre som leser kommentarfeltene. Regner ikke med å kunne overbevise de fanatiske motstanderne, men de andre som bare leser får ihvertfall et noe mer nyansert syn på saken enn om motstanderne regjerte kommentarfeltene alene.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

19quiz76

Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

tjobben

Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

Havebigfun

+12
Det er viktig at noen står imot og balanserer informasjonen som blir hengende i hukommelsen til leseren- derfor mye kred fra meg- Kirkebø.
Dette er åpenbart mye arbeid- gulroten er en forhåpentlig bedre/bærekraftig verden i den andre enden...
Du fortjener også en ekstra takk- fordi dine bidrag er egnet til å holde politikkernes fokus på dette emnet oppe- for oss kan det bety at elbilincentivene varer lengre ...
Idag er det en brennhett "høring" i Tyskland om hvordan man skal få til 1000K elbiler innen 2020- Noen har foreslått å redusere dette tallet til 100k. Jeg fikk ikke så mye med meg- TMS ble ikke nevnt i det lille jeg hørte.
Du kan ikke engasjere deg i den debatten og?? :D

Wenche

+13 Men ikke overbevis for mye... ??? Jeg vil ha både X og Gen III i hus, før vi når 50 000 elbiler  :-X
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

kimlillebo

Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

AttackOfTheMac

For dere som også reagerte på noen småfeil i Broom testen:  Mr Kirkebø har allerede rettet opp i kommentarfeltet ;)

kimlillebo

Sitat fra: Thorbjorn på tirsdag 28. mai 2013, klokken 20:06
For dere som også reagerte på noen småfeil i Broom testen:  Mr Kirkebø har allerede rettet opp i kommentarfeltet ;)
Kirkebø to The rescue!!:-)
Bra noen tar ansvar!

K.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

laumb

http://www.itavisen.no/nyheter/f-rerl-se-biler-om-tre-r-70470

IKke en artikkel som direkte omhandler Tesla, men en litt Tesla-glad journalist klarte å lure inn litt snikreklame for bilen?

SitatKan bli elektrisk
Det er for øvrig ikke umulig at de billige, førerløse bilene vil bli elektriske.

For nyheten fra Mobileye kommer samtidig som elbilprodusenten Tesla sier at de snart er klare med biler som går hele veien fra Los Angles til New York ved hjelp av et nettverk av Suprcharger-ladestasjoner.

:D

Roger Kolbu

Fra denne ukens WR Magazine (USA): http://magazine.windingroad.com/issue/95/8

(Velg "Tesla Model S" i venstre eller høyre meny)
P#3451 VIN 22190 – TMS P85+ Grå Metallic, Panoramatak, Karbonfiber Spoiler/Dekor, 21" Grå, Sort Performance skinninteriør, Tech-/Lyd-/Lys-/Vinter-/Sikkerhets-pakke, Luftfjæring, Hattehylle, Dobbeltlader, Parkeringsassistent.
(Kortversjon: Full pakke uten barneseter)
In prod. 11.10.13. Prod. complete 18.10.13. Delivered: 30.11.13.
Bil #2: Volvo S80 T6 (321hk)
TOCN: Signature member

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA