Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Skadet Løv - koble fra batteriet

Startet av Dix Hallpike, onsdag 29. mai 2013, klokken 23:24

« forrige - neste »

SimenT

Er det ikke naturlig at prosenten i målingen er antall stemmer valgt / totalt antall stemmer?

Uansett, ser ut til at 85kw blir standard i Norge og de fleste vil ha masse utstyr. 69/70 med Tech-pakke mmm.

Tror mange inkludert meg er redde for å miste funksjonalitet, også siden mye oppdateres via software. Tech og lyd er da naturlige valg.

Ville sikkert vært flere performance med færre pakker tilgjengelig
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

stianrod

Interiør, tekstil.... Vil det si om du ikke velger skinn interiør?
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

Dix Hallpike

X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

jsu224

Si meg...får man masse nye valg når man skal konfigurere i Finalize stadiet?

Jeg har ikke bestilt enda og er fortsatt på vurderingsstadiet :-(

petersv

Sitat fra: jsu224 på torsdag 16. mai 2013, klokken 13:32
Si meg...får man masse nye valg når man skal konfigurere i Finalize stadiet?

Jeg har ikke bestilt enda og er fortsatt på vurderingsstadiet :-(

Ikke fler enn disse: http://www.teslamotors.com/no_NO/models/options

Celter

Jeg er litt overrasket over at så få i vinterlandet Norge har valgt vinterpakken. Jeg krysset av for vinterpakke uten å lese hva den inneholdt. Bare navnet var nok for meg.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

petersv

Sitat fra: Celter på torsdag 16. mai 2013, klokken 19:15
Jeg er litt overrasket over at så få i vinterlandet Norge har valgt vinterpakken. Jeg krysset av for vinterpakke uten å lese hva den inneholdt. Bare navnet var nok for meg.

Du svarer på ditt eget spm. ;) Hint: Vi har faktisk lest hva den inneholder

laumb


Sitat fra: petersv på torsdag 16. mai 2013, klokken 19:57
Sitat fra: Celter på torsdag 16. mai 2013, klokken 19:15
Jeg er litt overrasket over at så få i vinterlandet Norge har valgt vinterpakken. Jeg krysset av for vinterpakke uten å lese hva den inneholdt. Bare navnet var nok for meg.

Du svarer på ditt eget spm. ;) Hint: Vi har faktisk lest hva den inneholder

Og ikke minst, men kanskje viktigst; hva den har inneholdt og ikke lenger inneholder.

Øyvind.h

Sitat fra: Celter på torsdag 16. mai 2013, klokken 19:15
Jeg er litt overrasket over at så få i vinterlandet Norge har valgt vinterpakken. Jeg krysset av for vinterpakke uten å lese hva den inneholdt. Bare navnet var nok for meg.
Hehe. Skjønner godt at Tesla valgte navnet vinterpakke :) Genialt inntjeningstrekk! Kunne jo tatt 10.000,- for den og latt innholdet være kun varme nakkestøtter eller noe, hadde sikkert solgt som hakka møkk fortsatt  ;D
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

jsu224

Sitat fra: petersv på torsdag 16. mai 2013, klokken 18:23
Sitat fra: jsu224 på torsdag 16. mai 2013, klokken 13:32
Si meg...får man masse nye valg når man skal konfigurere i Finalize stadiet?

Jeg har ikke bestilt enda og er fortsatt på vurderingsstadiet :-(

Ikke fler enn disse: http://www.teslamotors.com/no_NO/models/options

Takk for svar. Disse er jeg kjent med. Jeg har vært og kikka på en blå som stod utstilt på Alnabru, kan ikke huske den hadde rød sømmer på skinnsetene slik bilen vises i Designstudio... Jeg er ikke så lysten på de rød sømmene...

RSandven

Sitat fra: jsu224 på torsdag 16. mai 2013, klokken 23:31

Takk for svar. Disse er jeg kjent med. Jeg har vært og kikka på en blå som stod utstilt på Alnabru, kan ikke huske den hadde rød sømmer på skinnsetene slik bilen vises i Designstudio... Jeg er ikke så lysten på de rød sømmene...

Det er bare Performance som har røde sømmer på interiøret. Standard har bare samme farge på sømmen som interiørfargen.
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

jsu224

Sitat fra: RSandven på fredag 17. mai 2013, klokken 00:42
Sitat fra: jsu224 på torsdag 16. mai 2013, klokken 23:31

Takk for svar. Disse er jeg kjent med. Jeg har vært og kikka på en blå som stod utstilt på Alnabru, kan ikke huske den hadde rød sømmer på skinnsetene slik bilen vises i Designstudio... Jeg er ikke så lysten på de rød sømmene...


Det er bare Performance som har røde sømmer på interiøret. Standard har bare samme farge på sømmen som interiørfargen.

Og det kan man ikke velge bort??? Jeg vil jo ha performanceutgaven... Makan..

laumb

Du finner sikkert noen standard som er med å bytte seter foran og bak. ;)

Hvis jeg ville hatt skinn hadde det vært en no-brainer å bytte med deg.

Cecilie

Sitat fra: jsu224 på fredag 17. mai 2013, klokken 23:14

Og det kan man ikke velge bort??? Jeg vil jo ha performanceutgaven... Makan..

Nå er det bare de svarte setene som har rød stripe da. Sjekk konfiguraturen, med lysebrune eller grå seter er stripen mye lysere. Grå stripe på lysebrun og gul på grå tror jeg?
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

Tesladigger

Da var min finalize utført.  :)
Det ble svart std. 85kw, pano, tan, gwood, dobbelt lader og alle pakker unntatt ekstraseter.
Vanskelig å velge bort noe. ;)

Lev. tid sep/okt, nå er det bare å glede seg. :D
Lykkelig eier av Tesla Model S 85 siden nov 2013
Tesla Model ≡ reservert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA