Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Skadet Løv - koble fra batteriet

Startet av Dix Hallpike, onsdag 29. mai 2013, klokken 23:24

« forrige - neste »

Dix Hallpike

Lager en avstemming for å få en samlet oversikt over konfigurasjon ved Finalize.
(De som har valgt performance må krysse av for luftfjæring og de som har valgt P+ for 21" og performance, da dette er inkludert).
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

laumb

#1
21" er ikke inkludert i Performance. ;-)
Det køster pæng!


Dix Hallpike

Stemmer det, blanda med P+ (retter posten)  :P
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

Muffinman

21" er vel heller ikke inkludert i P+, men må velges i tillegg til +-pakken.

AttackOfTheMac


Dix Hallpike

Så langt ser det ut til at alle 51/51 skal ha tech-pakke og parkeringssensorer.
49/51 skal ha lydpakke, 46/51 velger soltak og luftfjæring.

Det som overrasker meg er at det fortsatt er såpass høy andel som fortsatt velger vinterpakke 39/51 (76,5%), som forøvrig stemmer godt overrens med "vinterpakketråden" som viser (78,8%).
I tillegg er det større andel enn hva jeg regnet med som går for performance+, 14/51 (27,5%).
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

AttackOfTheMac

Jeg skjønner ikke at så mange velger Lyd. Er det kun pga DAB ?

Og ingen 60kWh ?  Jeg blir vel den første og eneste da når jeg finalizer :p

Muffinman

Tja, jeg krysset av for performance, men ikke for luftfjæring siden det er inkludert i performance. Blir kanskje litt upresis avstemming om folk gjør dette forskjellig?

Øyvind.h

Sitat fra: Thorbjorn på onsdag 15. mai 2013, klokken 22:19
Jeg skjønner ikke at så mange velger Lyd. Er det kun pga DAB ?
Jeg valgte lydpakken ene og alene pga DAB. Det blir riktignok mye spotify og nettradio i bilen, men på langturer i grisgrendte strøk det kjekt å ha tilgang til DAB. Når lyden i tillegg blir noe bedre og man får sub kan prisen forsvares.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Birger

Sitat fra: Thorbjorn på onsdag 15. mai 2013, klokken 22:19
Jeg skjønner ikke at så mange velger Lyd. Er det kun pga DAB ?
Vi bruker radio mye når vi kjører og da er DAB det utslagsgivende for oss ja.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

laumb


Sitat fra: Thorbjorn på onsdag 15. mai 2013, klokken 22:19
Jeg skjønner ikke at så mange velger Lyd. Er det kun pga DAB ?

Fordi drittlyd suger når det finnes bedre alternativer. Og til den prisen, så får jeg knapt et konponentsett av OK kvalitet i vanlig butikk.

den12mann

Sitat fra: laumb på onsdag 15. mai 2013, klokken 23:05
Fordi drittlyd suger når det finnes bedre alternativer. Og til den prisen, så får jeg knapt et konponentsett av OK kvalitet i vanlig butikk.

+1
Gromlyd på tur er viktig element i å gjøre turen bra

Epleskreller

#12
DAB var viktigst for meg i lydpakken :)

Skal de med Performance+ også trykke på Performance? Ser ut til at mange har gjort det. Så for å få rett antall med kun Performance må man ta totalt antall minus std 85, std 60 og Performance+
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

JohanH

Viktigst for meg var harddisken... 3000 sanger (i mp3 format sån 6-8 Mb/sang)= 20-30 Gb? Dyr harddisk det der...

Dix Hallpike

Sitat fra: Epleskreller på onsdag 15. mai 2013, klokken 23:11
Skal de med Performance+ også trykke på Performance? Ser ut til at mange har gjort det. Så for å få rett antall med kun Performance må man ta totalt antall minus std 85, std 60 og Performance+

Det var det jeg tenkte i utgangspunktet ja. Performance er batteri-tuning og performance+ er et ekstra tilvalg. Derfor skal begge knapper trygges ved P+, men ser at det er gjort litt forskjellig.

Blir ikke helt 100% denne pollen, men gir brukbar oversikt likvel.
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA