Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Diverse artikler som omhandler Tesla (ikke tester)

Startet av Olsleaf, mandag 27. mai 2013, klokken 07:57

« forrige - neste »

Olsleaf

Noen som har et brukt laderele til ny Think City m Zebra? Har et rele uten powercharge, hadde vært fint med mulighet for "hurtig" lading en gang i blant, spesielt på tur.

De nye koster rundt 5000kr og jeg synes det blir litt drøyt.

Nissan Leaf 2012 hvit

Tidligere; Think 2000 Classic, Think City 2009,Imiev 2011

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

elektrolux

Det er støpselet til Think som drar opp prisen.

Dersom du kan bruke ditt gamle støpsel kan jeg hjelpe med resten av ladekabelen for 3000 kr inkl. moms.

Da blir det en slik en bare med 9/15A vendebryter montert.  Se: http://elbilhjelpen.no/htm/evse.html#portabel
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Olsleaf

Ikke helt sikker hva du mener. Legger ved et bilde av rele, synes det er rart at det ikke var powercharge på den, alle på forum snakker om det. Sikkert ikke mulig å ettermonterte.

Kontakten sitter jo fast i rele.
Nissan Leaf 2012 hvit

Tidligere; Think 2000 Classic, Think City 2009,Imiev 2011

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA