Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: LEAF Manager - Android app til LEAF med klima-timerkontroll

Startet av petersv, fredag 24. mai 2013, klokken 10:20

« forrige - neste »

jsu224

Problemet med å få bilen nå er å få gjort dette selv. Kaldt og jævli.

Burde vært mulig å leie en helgeplass i en oppvarma hall et sted for sånne bilfreaker som oss.

Mr.Zero

Tror likevel man skal stikke fingern dypt i jorda og ikke forvente at bilen holder seg slik veldig lenge i den sesongen vi nå går inn i... Har autoglym, meguiars, scholl og swisswax fordelt på mine 4 dører - og saltlakeguffegørra sitter like j... på alle dører. Taket derimot, ja det er "strøkent" - med gloss fra glym, men nå befinner det seg jo rimelig nært vår herre...  8)
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

skywalker

Har klargjort bilen for vinteren hos en detailer i Trondheim. Grundig vasket først, deretter påført PPS lakkforsegling og Nanolex på glass og felger.

2 stk Model 3 reservert 31.3.16
P85D rød P68018 levert 24.2.15
P85 levert 08.11.13(solgt)
Leaf tekna 2013 som #2
BMW 520 dat som nå er historie
Tidligere Think 65000km
Trondheim

jsu224

Noen som har erfaring med matte sorte felger? Jeg har kjøpt MSW 25 i matt titanium.

Hva "polerer" man disse med?

Tips mottas med takk  :D

Jimpec

Sitat fra: jsu224 på mandag 02. desember 2013, klokken 14:32
Noen som har erfaring med matte sorte felger? Jeg har kjøpt MSW 25 i matt titanium.

Jeg har matt sorte TSW på vinterhjulene.
Vokses med Swissvax Autobahn. Funker som fjell. Har du carbonspoiler legger du et lag på denne også så slipper du waterspots.

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

P85D+

P85D og 85D

DavidRS

nebbulk

Er det noen som kan anbefale hvem man bør bruke til etterbehandling i Kristiansand området?
Black Beauty P85+ Mellombrunt /pianosort / Grå 21" / All inclusive!

Stig O

Sitat fra: Jimpec på mandag 02. desember 2013, klokken 18:05

Vokses med Swissvax Autobahn. Funker som fjell. Har du carbonspoiler legger du et lag på denne også så slipper du waterspots.

Kjøpte TSW Nurburgring til vinterfelger med polert front. Fikk mange advarsler mot dette, men jeg tar godt vare på bil og felger så jeg tok sjansen. Må vel være flittig med noe beskyttelse. Hva anbefaler du?
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Jimpec

Sitat fra: Stig O på tirsdag 03. desember 2013, klokken 19:05
Sitat fra: Jimpec på mandag 02. desember 2013, klokken 18:05

Kjøpte TSW Nurburgring til vinterfelger med polert front. Fikk mange advarsler mot dette, men jeg tar godt vare på bil og felger så jeg tok sjansen. Må vel være flittig med noe beskyttelse. Hva anbefaler du?

Swissvax Autobahn funker i grunnen like bra på matt som blankt så det bør fungere perfekt i dette tilfellet.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

satheesh.net

larsleik

Vanskelig å bestemme seg for lakkebehandling. Er et virvar av muligheter. Er skeptisk til harde skall som legges utenpå. Noen som kjenner til og har erfaring med

Meguiars Deep Crystal - 18mndrs rebehandlingsintervall
og/eller
Meguiars Sealant - 12mndrs holdbarhet

?
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

jsu224

Eneste som er helt sikkert er vel at ingenting holder så lenge..

Birger

Nå har jeg fått bilen behandlet av Arendal Bilpleie med en Autoglym Complete behandling.

Bilen så fantastisk ut når vi hentet den :-) Så får vi se hvordan det blir etter hvert. Jeg fikk dem anbefalt av kolleger både hos meg og på konas jobb.

Nå har jeg ikke fått tatt noen skikkelige bilder for det er mørkt og trist med litt regn i luften i dag. Bildet under er det beste jeg fikk med mobilen.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

chal

Trenger råd. Fikk bilen igår. KONGE. Har avtalt behandling med Touchuard hos Oslo Produksjon og Tjenester imorgen som sier at det er veldig lurt for å beskytte lakken og at de allerede har behandlet ca 20 Teslaer. Men er nå i tvil for jeg spurte DES ved overlevering og han sa at dette ikke var nødvendig da bilen ble levert ferdig behandlet. (den ser nydelig ut nå ). Hva gjør jeg? Skal jeg avlyse eller følge opprinnelig plan?
Takknemlig for råd.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA