Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: LEAF Manager - Android app til LEAF med klima-timerkontroll

Startet av petersv, fredag 24. mai 2013, klokken 10:20

« forrige - neste »

19quiz76

Sitat fra: Bernhard på lørdag 14. september 2013, klokken 00:40
Sitat fra: 19quiz76 på fredag 13. september 2013, klokken 23:18
Hehe - Bernhard, jeg burde kreve prosenter ;)

Hæ?
Fordi du henviser til en konkurrent? :-)

Haha - det var jeg ikke klar over! Var helt sikker på at du jobba der, er lenge siden jeg fulgte like nøye med på dcn som på dette forumet.

My bad
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Yagi

Da har min fått full GTechniq-behandling hos Bernhard. Kjempeservice!

Mange gode og sårt tiltrengte tips til en elbilist som har kjørt bil med plastkarroseri i mange år. Fikk også kjøpt vaskeutstyr.

Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

tsladaytrader

Jimpec

Sitat fra: Yagi på lørdag 14. september 2013, klokken 22:44

Mange gode og sårt tiltrengte tips til en elbilist som har kjørt bil med plastkarroseri i mange år. Fikk også kjøpt vaskeutstyr.

Strålende resultat fra en av de beste i landet på detailing. Post gjerne erfaringer om holdbarhet på coatingen etter en periode.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

VigdisA

Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

kjølholdt

Er det lov å spørre om hva dere betaler for dette?
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

tsladaytrader

Sitat fra: Yagi på lørdag 14. september 2013, klokken 22:44

Hva betalte du for jobben?

Jimpec

Det jobbes med en P85+ signatur.
Opplever stor forskjell på lakken på denne multihvite kontra blå og sort. Utrolig morsom lakk å jobbe med ettersom perleeffekten blir sterkere jo blankere lakken blir.

Skraper i taket fra klargjøring. Sikkert fjerning av tusjmerker.

Herdetid

Facebook.com/j9detailing
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Jimpec

Sitat fra: BryneS på mandag 16. september 2013, klokken 15:23
@Jimpec
Hvis du skulle velge farge utelukkende på din erfaring med lakk fra Tesla, hva hadde du valgt da?
Tenker da på lakk som gir best resultat og vil være greiest å holde fin/fikse.
Enkel sort/hvit, metallic eller multibelegg?

Forøvrig meget pent arbeid. Takk for at du deler.  :D

Takk for det.
Jeg har selv valgt brun metallic. Basert på ditt spørsmål og min kjennskap til lakken på blå, svart og multi hvit hadde jeg utvilsomt valgt hvit. Så langt. Jeg skal innom alle fargene i løpet av sept/okt så da får jeg mer kjøtt på beinet.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

laumb

Gleder meg til å få rapporten din på vanlig hvit. Det jeg har bestillt.

Li-Ion

Sitat fra: Jimpec på mandag 16. september 2013, klokken 12:18
Det jobbes med en P85+ signatur.
Opplever stor forskjell på lakken på denne multihvite kontra blå og sort. Utrolig morsom lakk å jobbe med ettersom perleeffekten blir sterkere jo blankere lakken blir.

Skraper i taket fra klargjøring. Sikkert fjerning av tusjmerker.

Herdetid

Facebook.com/j9detailing

Finnes ikke noen flere bilder av den Perlehvite som sto til herding vel...? Hadde vært spennende å se denne ferdig i dagslys..  8)
Be afraid...

Stig O

Ja vi må få de bilder av det ferdige resultater. Gjerne noen nærbilder som viser den spesielle lakken.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Land Trykkeri

Sitat fra: bensinhodet på fredag 13. september 2013, klokken 09:57
gode forslag til nybegynner pakke for en som er for vant med vaskehall og innser at en bil til 550000 bør få litt bedre pleie enn tidligere biler?

Vi får bilen på lørdag 21. sept og har bestillt http://poleringskongen.no/vi-tilbyr.asp?id=44 hos Poleringskongen, Gjøvik på mandag 23.sept  :D Men først kjører., kjøre, kjører i helga som kommer  ;D
Tesla Model S 85 Sort  -. Just love it :-)

Jimpec

Setter stor pris på at bildene jeg legger ut verdsettes. Å vise fram jobben er litt av lønna for oss som synes dette er kjekt å holde på med.

Ferdig multicoat hvit. Utlevert til en fornøyd kunde nå i kveld. Resultatet ble knallbra. Veldig morsomt å se at fargen endrer seg etterhvert som man jobber.

Det interessante her er at jeg har målt lakktykkelsen på alle Teslaene jeg har hatt innom. Multicoat er akkurat like tykk i "coaten" som de andre. Skal fortsette å måle på flere biler for å se om det er noe forskjell eller om det er relativt likt.

Noen enslige dråper som lurer på hvor lenge de klarer å holde seg fast.. ikke lenge..

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Stig O

Angrer ikke på pearl white nå nei.Ser veldig bra ut. Tror jeg velger Stavanger som utlevering, så jeg får vel stikke innom en tur.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA