Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: LEAF Manager - Android app til LEAF med klima-timerkontroll

Startet av petersv, fredag 24. mai 2013, klokken 10:20

« forrige - neste »

Jimpec

Jeg ser i tråden "Når får vi bilene våre" at Tesla gjør en del detailing ifbm klargjøring av bilene.
Basert på utstyret som er synlig på bildet er jeg spent på hvor mange svarte Model S vi vil se rullende rundt med hologrammer over hoftene. Roterende maskin, med det som ser ut som en medium pute kan være litt stygge med svart lakk.

(Ja - jeg har en del erfaring - og har en liten bigeskjeft innen bilpleie)

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

_Hans-Petter_

Bernhard på Brynildsen Autospa skal glanspolerer og legge ett lag med Swissvax Endurance når jeg mottar bilen. Skal høre om jeg kan hente bilen uten polering hos Tesla.
VIN 15301
Levering 30 september 2013
solgt 12 mars 2017

VIN177908
Levering 18 mars 2017

ebbrey

Sitat fra: Tesla_Model_S_P85+ på tirsdag 06. august 2013, klokken 17:49
Bernhard på Brynildsen Autospa skal glanspolerer og legge ett lag med Swissvax Endurance når jeg mottar bilen. Skal høre om jeg kan hente bilen uten polering hos Tesla.

God ide, er vel bare å si IKKE RØRE til leveransespesialisen som ringer en mnd på forhånd.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

_Hans-Petter_

VIN 15301
solgt 12 mars 2017

VIN177908
Levering 18 mars 2017

tSla

Ja, jeg har tenkt en del på dette jeg også. Veldig myk lakk, roterende maskin = kjørespor/hologram. Vi kan håpe de har en D/A maskin liggendes bak bilen ;)

Er forbanna kjedelig om det første jeg må gjøre etter å ha hentet bil, er å lete fram Flex'en og kjøre over hele bilen. Nok en gang kan de som får bilene først rapportere hvordan finishen er når den blir levert :)
Tesla Model S P85+

JohanH

Jeg kommer å absolutt be om "IKKE RØR" på min bil.

Se på dette, postet på TMC av en som fikk bilen en uke før fra Tesla:

ebbrey

Sitat fra: JohanH på tirsdag 06. august 2013, klokken 18:32

Se DER ja, okei, er glad jeg henger på dette forumet. Enda en ting på lista. Betaler helelr en som driver med dette til daglig enn at en som er henta inn fra "dagsen" i oslo for å preppe biler i alt stresset fiser over med en dremel.

Jimpec

Det panseret så jo ikke bra ut! Ser jo ut som noen har hatt det veldig travelt med litt grovt verktøy ja. Jeg mistenker at den svarte er ekstra vanskelig å ha med å gjøre i og med at det ikke er metallic. Har hatt en Aston Martin DB9 innom "shopen" min og den var ganske tricky på grunn av den myke lakken.

Det blir spennende å se..
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

19quiz76

Husk Led-lykt for inspeksjon av lakken ved overtakelse!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Hodne

Gjør de ikke en skikkelig jobb så skal de få regningen for utbedring.
P#1646, Levert.

Høgis

Sitat fra: Tesla_Model_S_P85+ på tirsdag 06. august 2013, klokken 17:49
Har brukt Bernhard selv og var fornøyd med jobben han gjorde på min 6-serie cab som ikke var skånsomt behandlet før jeg kjøpte den. Kanskje en idè og sette den rett til han og be de holde seg unna bilen.
Klarte og holde BMW'n fin med produktene jeg kjøpte i butikken hans.

P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

_Hans-Petter_

Han virker meget dyktig og bruker Swissvax produkter. Tesla'n fortjener kun det beste ;)
VIN 15301
solgt 12 mars 2017

VIN177908
Levering 18 mars 2017

ebbrey

Sitat fra: Tesla_Model_S_P85+ på tirsdag 06. august 2013, klokken 21:16
Han virker meget dyktig og bruker Swissvax produkter. Tesla'n fortjener kun det beste ;)

Hvor lang tid tar noe slikt? Jobber i oslo et par dager i uken, vært kjekt å levere bilen på morningen og få den igjen før dagen er over.

_Hans-Petter_

Regner med at han blir ferdig på en dag.
Skulle ta kontakt så fort bilen kom.

Angående pris må han se bilen først.
Prisen er litt avhengig av om det må korrigeres noe, men om det ikke må det så anbefaler jeg at vi glanspolerer den og legger ett lag med Swissvax Endurance. Endurance er proffvoksen til Swissvax og kommer med 1 års garanti såfremt bilen ikke vaskes i maskin.
VIN 15301
solgt 12 mars 2017

VIN177908
Levering 18 mars 2017

thoberre

Sitat fra: JohanH på tirsdag 06. august 2013, klokken 18:32

Får man lakken slik må det vel være mulig å klage?
--

Model S Performance Signature S433 Black All-In
Model X TBD P206 upgrade til Signature på vei

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA