Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vikingos E-tour Hundeidvik-Ålesund-Oslo

Startet av kjølholdt, torsdag 23. mai 2013, klokken 17:18

« forrige - neste »

kjølholdt

Viktig å beskytte lakken til model s når man har smal garasje
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

ebbrey

Hehe, jeg bygger 620 bred garasje nå med dobbeltport. Skal parkere på midten. Fruen sin bil får stå ute.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

glaserud

Sitat fra: ebbrey på lørdag 11. mai 2013, klokken 21:14
Hehe, jeg bygger 620 bred garasje nå med dobbeltport. Skal parkere på midten. Fruen sin bil får stå ute.

gl;hf :)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Wenche

Sitat fra: ebbrey på lørdag 11. mai 2013, klokken 21:14
Hehe, jeg bygger 620 bred garasje nå med dobbeltport. Skal parkere på midten. Fruen sin bil får stå ute.
Har bestilt en Model X til min mann ;D. Hvis ikke begge får plass i garasjen selger jeg S'en, og går for Gen III  ??? Noe må man jo satse på ekteskapet  ;)
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

ebbrey

Sitat fra: Wenche på søndag 12. mai 2013, klokken 00:17
Har bestilt en Model X til min mann ;D. Hvis ikke begge får plass i garasjen selger jeg S'en, og går for Gen III  ??? Noe må man jo satse på ekteskapet  ;)

Hehe ja :) Bygger også med 250 høyde slik at X faktisk er en mulighet. Når alt er på plass ønsker jeg å bytte ut vårt andre bensinsluk med el bil, håper Gen III da er tilgjengelig som konebil :)
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Wenche

Sitat fra: ebbrey på søndag 12. mai 2013, klokken 00:24
Sitat fra: Wenche på søndag 12. mai 2013, klokken 00:17
Har bestilt en Model X til min mann ;D. Hvis ikke begge får plass i garasjen selger jeg S'en, og går for Gen III  ??? Noe må man jo satse på ekteskapet  ;)

Hehe ja :) Bygger også med 250 høyde slik at X faktisk er en mulighet. Når alt er på plass ønsker jeg å bytte ut vårt andre bensinsluk med el bil, håper Gen III da er tilgjengelig som konebil :)
PS: Han tror han har lyst på en ny BMW  :o Han vet ikke bedre  ::) , men jeg tror jeg har klart å overtale han til å vente med bestilling til Model S kommer (Juli?)  ;D
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA