Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 230V -3 fas bekreftet

Startet av elektrolux, mandag 22. april 2013, klokken 10:22

« forrige - neste »

leafster

Hva er fordelen med å putte think-teknikk inn en slik? Eller for å si det slik. Hva er det som ikke er bra med C1. Til en fornuftig pris må den være en god konkurrent til en brukt trilling?

elektrolux

Original C1 har meget kort levetid på drivverk og batteri, er treg, lader sent, regenererer lite og alltid og motoren "napper" ved fullt pådrag. Løsninger på dette finnes, men bytte til Think teknikk framstår som et bedre alternativ.

Med Think teknikk og bedre BMS elimineres nemlig alt dette, og den vakre bilen får Classic'en sine kjøreegenskaper når det gjelder drivverk. Det betyr Elbilverdenens beste regenerering, høy energieffektivt, og særdeles driftsikkert og rimelig drivverk.

Sikkerhetsmessig vil bedre BMS gi et tryggere batteri med den levetiden fabrikanten reklamerer med, og det økte momentet til Think motoren vil gi en friskere bil som er mye kjekkere å kjøre med.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

elektrolux

Da er det 2 elektriske Citroen C1'er med Norske EL skilt!

Gladmeldingen kom i dag.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA