Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Japan Leaf bestilt

Startet av Oreo, fredag 17. mai 2013, klokken 08:56

« forrige - neste »

SunSeeker

Sitat fra: mogu på lørdag 27. februar 2016, klokken 18:13
Det var vel faktisk et dødsfall i USA på grunn av det samme for en tid tilbake?! Sviktende design når det skal så lite til før det går galt.

Ææææh, den må du forklare!(min utheving)

mogu

Sitat fra: SunSeeker på lørdag 27. februar 2016, klokken 19:55
Sitat fra: mogu på lørdag 27. februar 2016, klokken 18:13
Det var vel faktisk et dødsfall i USA på grunn av det samme for en tid tilbake?! Sviktende design når det skal så lite til før det går galt.

Ææææh, den må du forklare!(min utheving)

Det er jo helt katastrofe å putte to pedaler som gjør så drastisk forskjellige ting rett ved siden av hverandre! Konsekvensen av å blande de to er jo helt tydelig ganske så dramatisk.
Sort Model S 75D 2017 - under produksjon
Hvit Model S 85D 2015 - Innbytte etter 76.000km

SunSeeker


mogu

Sort Model S 75D 2017 - under produksjon
Hvit Model S 85D 2015 - Innbytte etter 76.000km

Tuxedo

P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

kos

Ser ut mer som en tesla som har kjørt gjennom porten til vaskemaskins hallen

zoom

Det er skade helt øverst på frontruta til Mercedesen,så den har nok revet ned porten.

Teslavest

Tror det har vært ganske heftig hvis han har pumpet gassen i bånn med en p85d på vei inn i vaskehallen  :) sikkert mange som har trodd det var verdens undergang da den kom byksende ut igjennom porten.....  :)
P85D.  Mod X reservert

Teslanewbie

Denne tar av på nettet , roadrage by (norsk ) tesladriver

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

fonberg

Sitat fra: Teslanewbie på onsdag 02. mars 2016, klokken 07:16
Denne tar av på nettet , roadrage by (norsk ) tesladriver


For en idiot.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

lunitiks

Hm. Kan vel tenkes være regen'orama og en grønn sjåfør?
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

BMW850

#4661
IKKE bra!! Det der er ikke regen, tydelig at han foretar en oppbremsing når han blir blinket på. Tydeligvis stått opp med det gale beinet først.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Muffinman

For en megadust. Ved å bruke registreringsnummeret som er synlig i videoen og heftelsesregisteret på brreg.no tok det meg 15 sekunder å identifisere eieren av bilen inkludert telefonnummer og bostedsadresse.

Forutsatt at eier=fører er han bra avkledd. Hvis ikke må han slutte å låne vekk bilen sin.

Amoss

Sitat fra: Teslanewbie på onsdag 02. mars 2016, klokken 07:16
Denne tar av på nettet , roadrage by (norsk ) tesladriver

Denne har vært diskutert her før også. Tydelig at Trailersjåføren misstolker regen-bremselys som aktiv oppbremsing og blinker med lysene noe som fremprovoserer reaksjonen fra Teslasjåføren.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

dosmont

Har studert filmen litt, og det virker faktisk som om traileren slår på langlysene ja, og har de på lenge.
I min verden så er det en provokasjon, så kan til en "viss" grad forstå Teslasjåføren
Jeg vet ikke forhistorien her, men det virker som om Trailersjåføren startet denne situasjonen, utfra dette klippet.
For Teslaen avpasset farten til fartsgrensen/trafikkflyt etter forbikjøring, med påfølgende bremselys pga regen.
Trailersjåfør tolket det som en provokasjon, slår på langlysene, teslasjåføren blir irritert og skaper farlige situasjoner.
 
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA