Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Japan Leaf bestilt

Startet av Oreo, fredag 17. mai 2013, klokken 08:56

« forrige - neste »

Tuxedo

#4290
Sitat fra: Jalla på mandag 10. august 2015, klokken 23:02
Sitat fra: Tuxedo på mandag 10. august 2015, klokken 22:40
Fra strømmen forlater generatoren i et norsk vannkraftverk og til den nå stikkontakten din, så er tapet i gjennomsnitt ca 2%.

Det tviler jeg på at du har belegg for [...]
Det har jeg heller ikke, slik som det står skrevet.  For å presisere, tapet i sentralnettet er ca 2 %.  Dvs at det er tapet til strømmen når ditt regionnett, ikke stikkontakten. (Og du har helt rett i at tapene i region og lokalnett er betydelige, litt avhengig av hvilken region man bor i).
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13



Leaf_2014

Leaf 2014

Lynet

Men da er det en delebil til salgs, politiet tok jo førerkortet tvert han sa at han hadde sovnet!! Aldri si det til politiet. Si heller at det var en katt som var på vei ut foran deg og at du prøvde å unngå den.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.



Foleson

Hadde ikke blitt oppslag av det hvis det var en hvilken som helst annen elbil...

http://www.ba.no/nyheter/sandviken/bil/har-du-rad-til-tesla-har-du-rad-til-strom/s/5-8-129948

Når det er sagt, det kommer til å være misforståelser i lang tid fremover rundt offentlig lading/parkering.
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

Sjøhyene

Sitat fra: Guybrush på tirsdag 11. august 2015, klokken 11:29
http://www.dinside.no/934332/tesla-selges-med-tap

Bare jeg som er overrasket over at de taper så lite som 30 tusen kroner per bil. Mtp så hardt de ekspanderer og så mye reklamasjoner de jo må ha på solgte biler syns jeg 30 tusen var overraskende lite.
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

Amoss

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Et-gigantisk-tre-og-stein-raste-ned-bak-oss-8134493.html
SitatEn bil er truffet av ras på fylkesvei 360 på Osterøy. - Et under at ingen ble skadet, sier øyenvitnet.
...

- Vi om kjørende. Plutselig ser jeg i bakspeilet at et gigantisk tre og stein raser ned bak bilen min, sier Ødegård.

- Der gikk det et ras, skrek jeg til Thomas Ødegård, som satt i bilen med meg, forteller han.
- De havnet midt i det

En tesla lå bak Ødegårds bil. Den gikk rett inn i raset, ifølge Ødegård.

- Jeg bråstoppet. Da så jeg ta teslaen må ha blitt truffet.

Ødegård løp ut av bilen for å sjekke teslaen. Den var knust, ifølge Ødegård, som deretter varslet politiet.

- I bilen var en dame og et lite barn, men ingen av dem ble skadet.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Øyvind.h

Bra Tesla har en ekstremt sterk takkonstruksjon! Og massiv deformasjonssone foran.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

hgs

Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
e-Niro reservasjon - blir neppe tatt ut

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: Øyvind.h på fredag 21. august 2015, klokken 17:31
Bra Tesla har en ekstremt sterk takkonstruksjon! Og massiv deformasjonssone foran.
Ser ut som den fikk seg en trøkk, ja.

Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Muffinman

Å dæven...glad mine eksemplarer av dame og små barn snart alltid skal kjøre rundt i Tesla  :o


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA