Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Japan Leaf bestilt

Startet av Oreo, fredag 17. mai 2013, klokken 08:56

« forrige - neste »

TK Askøy

90D mottatt desember 2015
S85 mottatt september 2013, solgt

Chlangum

Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Hyperstress

Sitat fra: Chlangum på tirsdag 24. september 2013, klokken 18:40
Da er det bare til å klistre seg foran TV-box'en til første program av Broom i høst.

http://www.tv2.no/underholdning/broom/broom-tv-nedtellingen-er-i-gang-snart-er-det-tvcomeback-4069203.html

Og når går første program? Har gjort en liten innsats for å finne det ut, men uten hell  :(
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

hoffa

Torsdag 3. oktober står det under bildet.
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

valvolainen

Sitat fra: Hyperstress på tirsdag 24. september 2013, klokken 20:52
Sitat fra: Chlangum på tirsdag 24. september 2013, klokken 18:40
Da er det bare til å klistre seg foran TV-box'en til første program av Broom i høst.

http://www.tv2.no/underholdning/broom/broom-tv-nedtellingen-er-i-gang-snart-er-det-tvcomeback-4069203.html

Og når går første program? Har gjort en liten innsats for å finne det ut, men uten hell  :(

Hvis du leser artikkelen står det der:=)

"Jan Erik Larssen har testet den nye elbilfavoritten i Norge, Tesla Model S. Og den testen får du se alt i første program av høstens sesong, som starter torsdag 3. oktober."
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Hyperstress


Sitat fra: hoffa på tirsdag 24. september 2013, klokken 20:55
Torsdag 3. oktober står det under bildet.

Takk. Ser nå at det er forskjell i mobil og PC versjonen, og at dato mangler i mobilversjonen.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Jærbuen

Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

blokhus

#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke

Foleson

Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

Cato76

Sitat fra: Foleson på torsdag 26. september 2013, klokken 10:01
Sitat fra: blokhus på torsdag 26. september 2013, klokken 09:21
Noen som tydeligvis er lei av all ventingen i Bergen!
http://www.ba.no/nyheter/article6883919.ece

overivrige Teslakunder er ingen spøk!

Hadde de vært litt smarte, så hadde de holdt safen tett inn til bilen og dermed låst opp...  :-X
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

satheesh.net


Hyperstress

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Hyperstress

Sitat fra: Hyperstress på mandag 30. september 2013, klokken 07:09
Test Dinside.no

http://m.dinside.no/php/art.php?id=923060

Ser de har gitt bilen minus pga lang ladetid i vanlig stikk.  ::) Det er jo åpenbart at det tar tid med 230V/13A med så stor batteripakke. Det blir som at de skulle trukket en fossilbil i karakter fordi det tar lang tid å fylle tanken ved hjelp av bensinkanner.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

sindrej

Sitat fra: Hyperstress på mandag 30. september 2013, klokken 08:30
Ser de har gitt bilen minus pga lang ladetid i vanlig stikk.  ::) Det er jo åpenbart at det tar tid med 230V/13A med så stor batteripakke. Det blir som at de skulle trukket en fossilbil i karakter fordi det tar lang tid å fylle tanken ved hjelp av bensinkanner.
Vel, hadde jo Tesla hatt adaptere så en kunne ladet med 230V/32A eller 400V/16A så hadde de ikke fått dette trekket.  Jeg er HELT enig i at det bør trekkes for dette.  Etter to ukers med Model S så har jeg kommet til kort med strøm en gang allerede.  Mitt nye 32A uttak står fremdeles ubrukt ...

Cobos

De har også ikke gått utifra prisfordelen bilen har, og hva mener de med det?
Betyr det at de sammenlignet med en Porsche Panamera til 1,8 mill eller? Prisen er helt klart en viktig del av opplevelsen med bilen spesielt på de raskere modellene.
Det interesante sånn sett er hvor lite de sa negativt om Model S på langkjøring, "det eneste elbiler ikke er gode på". Det beviser jo at Tesla faktisk har fjernet rekkeviddeangsten med Model S.

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA