Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Japan Leaf bestilt

Startet av Oreo, fredag 17. mai 2013, klokken 08:56

« forrige - neste »

krister461

Kjørt 19k siden mars og er tydeligvis ufølsom. ;-)

Brede

Sitat fra: Også_Øyvind_H på mandag 24. november 2014, klokken 18:55
Jeg har S85 fra nov-11 - kun kjørt 13' - og merker ingenting. Begynner jo å lure på om jeg er helt ufølsom.

Og jeg som trodde jeg var en lydpirk.

Jeg har P85 som straks er ett år gammel og har gått 15k km, har heller ingen ulyder fra DU.
Prøvde i går en S85 levert fire måneder senere enn min og kun kjørt 8k km som helt klart hadde klunk.

Kallagtunet

Nå har vel den gode Jimpec også rapportert at mange av de som har levert bil til han opplever null DU problem på biler han kjenner symptomene (som nå er blitt kraftig maskert etter siste software degradering av akselerasjon og regen).

Men det kan sikkert den gode Jimpec kommentere selv han har vel prøvd godt over 100 biler hvis jeg ikke husker feil.

Kimpala

X
3

Havebigfun

Vi har minst to tråder om DU-problemene - jeg foreslår vi flytter vareopptellingen av hvem som har klunk og hvem som ikke har det ditt og fortsetter denne tråden med mediadekning av Tesla :)

Kallagtunet

Sitat fra: Havebigfun på mandag 24. november 2014, klokken 19:14
Vi har minst to tråder om DU-problemene - jeg foreslår vi flytter vareopptellingen av hvem som har klunk og hvem som ikke har det ditt og fortsetter denne tråden med mediadekning av Tesla :)

Jepp jepp beklager mitt bidrag også dette...

NegativeElectrode

Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Brede

Sitat fra: NegativeElectrode på tirsdag 25. november 2014, klokken 12:05
Kjør til Nord-Norge med Tesla
http://www.hegnar.no/motor/artikkel527022.ece

Fikk en skrytemail fra Tesla med samme nyhet.
En skal jammen ha en solid dose is i magen for å kjøre de 42 milene fra Dombås til Grong....

Muffinman

Sitat fra: Brede på tirsdag 25. november 2014, klokken 12:14
En skal jammen ha en solid dose is i magen for å kjøre de 42 milene fra Dombås til Grong....
Man kan kanskje klare det forutsatt fine forhold og lusekjøring pga. at Dombås ligger 650 meter over havet og at man dermed får med seg et par mil ekstra grunnet høydeforskjellen. De milene "mister" man motsatt vei i motbakken, og min påstand er at det er umulig å kjøre Grong-Dombås om vinteren. Jeg ville aldri turt å prøve sommerstid engang.

Rio

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Sjøhyene

Tipper du har rett i det. Grong-Dombås er trolig umulig mesteparten av året
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

emagic

Sitat fra: Rio på tirsdag 25. november 2014, klokken 12:23
Sitat fra: NegativeElectrode på tirsdag 25. november 2014, klokken 12:05
Kjør til Nord-Norge med Tesla
http://www.hegnar.no/motor/artikkel527022.ece

Det er en på forum her som har kjørt en iMiev til Malaga i Spania! :)

Haha, du må ikke minne på det, det er bare Tesla som fungerer på langtur serru!   Alle andre elbiler er bare noe tull som bare kan brukes i byen.

Det verste er vel at Sven Erik vel har gjort det et par ganger, ikke bare en...  :-D

emagic

Dennis

Må vel komme en hurtiglager i Trodheims område snart :/

NegativeElectrode

Sitat fra: Rio på tirsdag 25. november 2014, klokken 12:23
Sitat fra: NegativeElectrode på tirsdag 25. november 2014, klokken 12:05
Kjør til Nord-Norge med Tesla
http://www.hegnar.no/motor/artikkel527022.ece

Det er en på forum her som har kjørt en iMiev til Malaga i Spania! :)

Ekstrem elbilkjøring er jo en artig øvelse for de som ikke er "faint at heart" :)
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

F_P

Ta Grong - Alvdal da. «Kun» 410km ;)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA