Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Interessant video om problemer og forbedringsforslag - TMS 60kwh

Startet av Lokführer, torsdag 16. mai 2013, klokken 03:30

« forrige - neste »

Lokführer

Hva synes vi om den nye designen på spolieren?
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

jkirkebo

Sitat fra: Lokführer på søndag 05. mai 2013, klokken 16:56
Hva synes vi om den nye designen på spolieren?


Bedre, men jeg skal fortsatt ikke ha. Liker ikke spoilere, sideskjørt, splittere og annen "Tupperware", selv om det er i karbonfiber ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

orjan

Har tesla-spoileren noen funksjon, utover det å se helt feil ut på bilen? Hadde den vært lakkfarget så hadde jeg vurdert den, men slik den er nå kommer jeg nok til å velge den bort.
Molde
2014 Model S P85 - Solgt
2016 Model S 90D
2019 Model ≡ LR AWD

Lokführer

Jeg synes heller ikke den har noe å gjøre på bilen. Materialvalg og produksjonsmetode er jo hinsides unødvendig i forhold til bruken; sporty look.. Jeg bestiller uten.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Lacaixxa

Småkult og viser at man ikke har en kjip standard modell. Jeg gleder meg..:)
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d
2016 e-golf
2019 Model 3 bestilt

Stig O

Nå er jo resten av det sorte på bilen blankt, som grill,panoramatak og B-stolpe,så da er det merkelig at spoileren blir matt. Den står kanskje bedre i stil hvis jeg skal legge carbonfolie som er veldig lik på diffusoren. Uansett hadde jeg helst hatt begge delene i blank utførelse.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

cdabel

P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

Jimpec

Liker den langt bedre og harmoniserer godt med fargekomboen jeg skal ha på min.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Teslafrank

Denne bør få seg et strøk blank klarlakk...:) det skal min få.  Noen som vet om den er limet på?

laumb

Liker den GODT på alle andre farger enn svart.
Heldigvis skal ikke jeg ha svart.
Håper bare noen med performance velger å skille seg fra min og overlevere til meg.

Og ja, spoiler er limt på, så den er bare å nappe av og spraye blank.

Real EoN

Denne spoileren stod på en demobil i en butikk, andre som har fått bil levert med spoiler nylig har fått den i glossy versjon  :)
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

cdabel

Sa et bilde på TMS forum av en nylig levert rød med matte spoiler. Den ser fin ut på den bilen.
P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

Dix Hallpike

Sitat fra: laumb på søndag 05. mai 2013, klokken 23:03
Liker den GODT på alle andre farger enn svart.
Heldigvis skal ikke jeg ha svart.
Håper bare noen med performance velger å skille seg fra min og overlevere til meg.

Og ja, spoiler er limt på, så den er bare å nappe av og spraye blank.

Enig. Jeg skal ha svart og synes designet er positivt. Synd vi ikke kan velge matte eller blank. Går for svart med spoiler for så å lakke den blank.
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

OleT

Sitat fra: orjan på søndag 05. mai 2013, klokken 17:34
Har tesla-spoileren noen funksjon, utover det å se helt feil ut på bilen? Hadde den vært lakkfarget så hadde jeg vurdert den, men slik den er nå kommer jeg nok til å velge den bort.
Hadde den hatt noen funksjon, hadde den nok vært standard.
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

Havebigfun

Sitat fra: OleT på mandag 06. mai 2013, klokken 11:51
Hadde den hatt noen funksjon, hadde den nok vært standard.
Alt tilbehør har forhåpentligvis en funksjon selv uten at det er std. Satser på at spoileren forbedrer de aerodynamiske egenskapene til TMS- om enn marginal-
Det går alltids an å fjerne den senere om man endrer mening. ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA