Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Konfigurasjon ved Finalize

Startet av Celter, onsdag 15. mai 2013, klokken 23:10

« forrige - neste »

Celter

Jeg hadde opprinnelig bestemt meg for 19" felgene, men etter Performance Plus muligheten har jeg nå bestilt 21". For å unngå å skrape opp disse felgene på fortauskanter har jeg vurdert følgende produkt:

http://www.alloygator.co.uk/home.asp

Er det noen her som har erfaring med disse? Noen som vet om noen som kan montere dem i Oslo?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Zanka

#1
Jeg har også planer om å kjøpe disse, ser at mange mener at det er ganske kurant å sette på selv (kan se ut som gummihammer og såpevann er viktig).
Ekeberg, Oslo
P85+ og Model 3 LR

Desdi


Zanka

Hvis du bestiller på nett så husk å legg inn TESLA10 når du betaler, da får du 10% rabatt  :)
Ekeberg, Oslo
P85+ og Model 3 LR

Havebigfun

Sitat fra: Zanka på søndag 05. mai 2013, klokken 23:10
Hvis du bestiller på nett så husk å legg inn TESLA10 når du betaler, da får du 10% rabatt  :)
Får du da 20% når du legger inn TESLA20??  :o

x525

Bor på Kolbotn.
Grå/grå Model S P85+ inkl. alt unntatt bagasjeromsskjuler.

Yagi

Jeg har kjøpt et sett med AlloyGator (Jeg vet: tidlig ute, men noe må man da gjøre mens man venter...)

Merker at jeg ble litt skeptisk da jeg så avsenderadressen på pakken: "Crooks lane Business Park"  :o  ;)
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

Celter

Sitat fra: Yagi på fredag 10. mai 2013, klokken 09:43
Jeg har kjøpt et sett med AlloyGator (Jeg vet: tidlig ute, men noe må man da gjøre mens man venter...)

Merker at jeg ble litt skeptisk da jeg så avsenderadressen på pakken: "Crooks lane Business Park"  :o  ;)

Hva slags felger har du bestilt? Farge på AlloyGator? Har du tenkt å montere dem selv?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Muffinman

#8
Så smart ut disse, men ikke særlig pene...tenker jeg prøver uten. Er sjelden i strøk der hvor det finnes fortauskanter uansett.

Skulle det bli en ripe i grålakken på felgene håper jeg det går an å få kjøpt touch-up lakk.

EDIT: typo

Amper

hva med en rød ring rundt på grå felger.. den vil jo plugges opp igjen i performance-interieøret også..  :o
P85D :o)

Cirion

Sitat fra: Amper på fredag 10. mai 2013, klokken 16:32
hva med en rød ring rundt på grå felger.. den vil jo plugges opp igjen i performance-interieøret også..  :o
Venter i spenning på bilder fra en som skal installere røde i neste uke. Kunne vært frekt på en Sort Perf, men sort skinn og røde striper....
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Muffinman

Ikke det første amerikanske kjøretøyet med røde ringer på hjulene i så fall, men her er det originalt:


ELbilist1

Kunne også tenkt røde på rød bil!!!
Samkjøre bestilling???
Noen som vil "dele" pakke?
:) Ren nytelse, hvær dag!

Celter

Sitat fra: ELbilist1 på fredag 10. mai 2013, klokken 17:52
Kunne også tenkt røde på rød bil!!!
Samkjøre bestilling???
Noen som vil "dele" pakke?

Jeg kunne tenkt meg å se dem montert på en rød bil med grå felger før jeg bestiller, men hvis det ser bra ut er jeg med.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Amper

P85D :o)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA