Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Avstemming: To vinterpakke or not to vinterpakke, that is the question?!

Startet av Mhagen3, onsdag 15. mai 2013, klokken 00:14

« forrige - neste »

Mhagen3

På senterets 3 ladeplasser sto det en miev og en leaf og IKKE ladet. Masse ledige plasser rundt. Til og med nærmere inngangsdøren.

At de sto så skjevt at jeg måtte cabbe bilen min for å komme meg ut gjorde ikke saken bedre...

Hva gjør man med sånt?!?!?

jkirkebo

Sitat fra: Mhagen3 på fredag 03. mai 2013, klokken 15:31
På senterets 3 ladeplasser sto det en miev og en leaf og IKKE ladet. Masse ledige plasser rundt. Til og med nærmere inngangsdøren.

At de sto så skjevt at jeg måtte cabbe bilen min for å komme meg ut gjorde ikke saken bedre...

Hva gjør man med sånt?!?!?

Lag en ferdig lapp som forklarer problemet og løsningen, skriv ut noen eksemplarer og ha i bilen så du kan legge under vindusviskerne på "synderne".
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Mhagen3

Hva? Er det feil å hoppe på panseret??
Godt innspill:)

Bobbulf

Sitat fra: Mhagen3 på fredag 03. mai 2013, klokken 15:31
På senterets 3 ladeplasser......
Siden du sier 3, er det vel plassene i garasjen nede bak ved Kiwi du mener. Vet ikke om du er klar over det, men det er også 4 ladeplasser ved utkjørselen inni den store garasjen som ligger der hovedparkeringen var foran Oasen før. Der så jeg det var 4 ledige plasser idag ihvertfall  :)
  Men problemet med at andre opptar plass uten å trenge lading, er det jo fint at du bringer fram  :)
Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA