Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Luftfjæring, Erfaringer?

Startet av Frank75, tirsdag 14. mai 2013, klokken 11:52

« forrige - neste »

Frank75

Da er vi blitt eiere av en Leaf. Tenkt og vurdert dette noen månerder nu.
Dette blir spennende fremover trur jeg, hurra hurra hurra :D
Nissan Leaf - Ås

mandresen

Gratulerer med en knallflott bil.
Blir nok mange flotte mil i den. Vi stortrives med elbil og angrer ikke en dag på at vi byttet. Leafen er en kjempegod bil.
Lykke til
Melhus (Trondheim)
Tesla Model S85D, MC Red, RN336744, levert 26.05.15
Nissan Leaf 2012 modell, White Pearl
Mitsubishi i-Miev 2011 modell, Titanium Grey m/eberspacher (SOLGT)

Frank75

Storkoser oss vi også, perfekt for våres bruk  8)

Flere har prøvekjørt den og er VELDIG overrasket over hvor god den er å kjøre  :).
De sier "er jo en vanlig bil jo"  ;)
Nissan Leaf - Ås

gbzdoc

De fleste jeg har hatt med synes ikke bare den er som en vanlig bil, de mener den til og med er bedre.

Og det er den jo, om man ser bort fra rekkevidden. :)

Starfox

Sitat fra: gbzdoc på mandag 06. mai 2013, klokken 15:24
De fleste jeg har hatt med synes ikke bare den er som en vanlig bil, de mener den til og med er bedre.

Og det er den jo, om man ser bort fra rekkevidden. :)

Alle mine venner og familie har vært overrasket over at det faktisk er en fullverdig bil og når jeg foreller hva vi bruker den til daglig med tanke på rekkevidde.

10-12 mil er jo faktisk ganske mye når man bruker den til barnehagekjøring, handle og besøk.

Leafen er perfekt som familiebil. Man har god plass til barneseter og greit bagasjerom.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA