Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Adaptiv cruisecontrol, Lane Departure, etc.

Startet av DonPedro, onsdag 08. mai 2013, klokken 13:33

« forrige - neste »

19quiz76

Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Muffinman

Jøss, her var det mye snacks. Årlig service valgfri uten å påvirke garantien? Nesten for godt til å være sant.

Der forsvant siste rest av skepsis til å kjøpe en forholdsvis u-utprøvd bil til 700 laken. Dette betyr at jeg kan som kjører 30-40K i året slipper å serve bilen to ganger årlig.

Epleskreller

Da blir det service hvert andre år på meg :)

As such, we are comfortable making the annual checkup entirely optional. There is still value to having Tesla look at the car once a year for things like tire alignment, to address a few things here & there and perform any hardware upgrades – our goal is not just to fix things, but to make the car better than it was. However, even if you never bring in the car, your warranty is still valid
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

valvolainen

Bjuutiful:
"However, even if you never bring in the car, your warranty is still valid.!

Dette har jeg fryktet litt. (servicer)
Kjører 40.000 i året, og å betale 12000 kr i året for at noen skal kikke på bilen min er litt bortkastet. Jeg vil ihvertfall ha muligheten for å velge det vekk. (Eller ha en årlig sjekk, ikke halvårlig. )
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Foleson

Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

glaserud

Hihi. Tesla gjør riktignok bra mye rart om dagen. Men de gjør riktignok mye rart som er bra også.

"If you like the service loaner more than your other car, you can just keep it."

Artig tanke.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Øyvind.h

Jøss. Må sjekke detaljene rundt dette, men det var en smack in the face for de som klager på elbilers høye servicekostnader :)

Velger dog å ikke feire noe foreløpig før alle forhold er avklart.

Og bytte til lånebilen om du vil betyr at de med non perf kan gå over til perf når som helst om de ønsker, kanskje til en hyggelig pris :)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

blokhus

For an added bit of fun, customers in most markets will have the choice of taking home one of our Tesla Roadster sports cars when their car is in for service. Few experiences are more sublime than driving a beautiful electric sports car on a road along the ocean or through a forest with the top down on a summer day and hearing only the sounds of nature.

Da blir det service på sommeren på meg  8)
#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke

OleJA

Fine greier  ;D

Men det blir litt å gå fra det ene ytterpunkter til det andre. Hadde vel kanskje foretrukket en rimeligere service og/eller lengre serviceintervall. 8)

Hvordan blir det med 'all included' nå da? Antar at en ikke kan ta første service etter 4 år å forvente at alt av slitedeler er inkludert i servicen til 6.000,-? :o
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

AttackOfTheMac

holy shit!  sist gang jeg måtte levere inn bilen for reperasjon (garanti) måtte jeg kjører langt ut i gokk...fikk en lånebil (som var kjipere enn min) som sluttet å virke, måtte da ta taxi ut igjen å få en ny... og det var såvidt dekket den etter mye om og men. nå lyser servicelampen på bilen...
Gleder meg til høsten!

PHsigP85

For godt til å være sant er det er det første som slår meg, "in your face" til resten av bilbransjen er den neste tanken. Elon liker definitivt å utfordre - og det liker jeg!!

Men før vi tar helt av; vet vi i det hele tatt om dette blir gjeldende for Norge? Bør uansett bety at erfaringene fra USA er at bilene oppfører seg etter planen.

Lykkelig eier av Model S Signature siden aug 13.
Spent og utålmodig Model X #114.

noto

Elon: What about a 500 mile battery? There is a good chance that this will occur.

Celter

Jeg er imponert. Hvis du kan garantere en bil i 6 år uten obligatorisk service er du rimelig trygg på produktet ditt.
Håper dette vil gjelde også her på berget.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

RunarBT

"Pure genious!"  :-D

Planlegger allerede å plukke med meg lånebilen eg, om et års tid. Om da det ikkje allerede er komme inn ein fullspecet 1år gammel p+ som venter på ny eier.

Tesla knytter opp kundene for livstid, og sikrer raskt rimeligere bruktbiler på markedet. Kva treng ein egentlig genIII til? Når ein kan få ein 3-4år gammel refurbished model s til samme pris???;-)

laumb

G E N I A L T !

Spørsmålet nå er alle de "stakkarne" som har forhåndsbetalt service. :P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA