Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Adaptiv cruisecontrol, Lane Departure, etc.

Startet av DonPedro, onsdag 08. mai 2013, klokken 13:33

« forrige - neste »

DonPedro

Må jo digge Elon Musk. Twitter 20 min siden:

SitatSeems to be some stormy weather over in Shortville these days

Så 15 minutter senere:

SitatAnnouncement of new @TeslaMotors strategy tomorrow. Tesla owners will like this.
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

glaserud

Men greit. Da går jeg og lukker 2-minutter-for-sent-ute-tråden-min, jeg, da. :)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Nuvolari

Åpne api'er som muliggjør 3part apps?
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

DonPedro

Min gjetning: Tesla slår seg sammen med Daimler om å bygge ut Superchargernettverk for begge selskapenes biler. Med kapital fra Daimler går utbyggingen mye fortere enn man har trodd til nå.
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

BMW i3

mrjalle

Det har vel blitt signalisert at denne kunngjøringen skulle ha med supercharging å gjøre?

glaserud

Ved å kjøpe en liiiiten tilleggspakke Lightning Charger, så kan Model S nå lades rett fra lynnedslag.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

petersv

Og der skøyt aksjekursen igjen opp et par-tre prosent. Kanskje jeg skulle programmert et program som kjøper når Elon kvitrer for så å selge når den har økt 3 %.

Øyvind.h

Sitat fra: DonPedro på torsdag 25. april 2013, klokken 18:09
Min gjetning: Tesla slår seg sammen med Daimler om å bygge ut Superchargernettverk for begge selskapenes biler. Med kapital fra Daimler går utbyggingen mye fortere enn man har trodd til nå.
Daimler har ingen biler som passer med avstanden mellom superchargers, så jeg tror ikke det er nyheten.
Slik jeg forstår det er det supercharger nyheter som skal offentliggjøres denne uken, og at han velger å kalle det strategi er forsåvidt interessant.

Det er på det rene at flere superchargers er under utbygging, og flere er utvidet den senere tid. Så det kan være noe så enkelt som akselerert utbygging, både i USA og Europa.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

DonPedro

SitatWhile unconfirmed, the [Mercedes] B-Class Electric Drive might be the first non-Tesla that is both compatible with, and allowed to charge at, the company's so-called "Supercharger" stations that dot the California coast and are planned to expand across the country.

http://www.greentechmedia.com/articles/read/EV-Review-Tesla-Learns-to-Share-with-Mercedes

BMW i3

DonPedro

BMW i3

glaserud

Tesla har vel ikke kunngjort noe? Artikkelforfatteren gjetter. Mer eller mindre informert. Og service i artikkelen er nok mer i retningen tjeneste enn verkstedservice.

DonPedro

Her da:

SitatA spokeswoman for the company said Friday's announcement will focus on service.

http://ca.reuters.com/article/businessNews/idCABRE93O13K20130425

BMW i3

Cato76

Sikkert service-avtale for amerikanske leasingkunder...  :-*
...like spennende som forrige "store" kunngjøring :o
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

19quiz76

Noen som vet om det vil rapporteres live et sted man har tilgang?
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA