Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Adaptiv cruisecontrol, Lane Departure, etc.

Startet av teslaslaven, tirsdag 07. mai 2013, klokken 22:35

« forrige - neste »

teslaslaven

Er litt nysgjerrig på alderen til de som har "finalized" sin Model S. Ber om at bare de som har tatt steget helt ut stemmer her! :-)

jkirkebo

Sitat fra: hybridslaven på torsdag 25. april 2013, klokken 00:44
Er litt nysgjerrig på alderen til de som har "finalized" sin Model S. Ber om at bare de som har tatt steget helt ut stemmer her! :-)

41 her, men har ikke fått papirene på epost ennå da. Håper de kommer i dag...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

DonPedro

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 25. april 2013, klokken 04:50
Sitat fra: hybridslaven på torsdag 25. april 2013, klokken 00:44
Er litt nysgjerrig på alderen til de som har "finalized" sin Model S. Ber om at bare de som har tatt steget helt ut stemmer her! :-)

41 her, men har ikke fått papirene på epost ennå da. Håper de kommer i dag...

Får håpe de kommer fort, så du slipper å skifte kategori i avstemningen. :)

PS: Post på forum kl. 04.50???  :P
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

AttackOfTheMac

Jeg liker at mange yngre får råd til bilen her i Norge.
Det virker som det stort sett er gamle rike menn som kjøper i USA.

Jeg er bare 28år og har en helt normal inntekt. Alikevel har jeg muligheten til å kjøpe
drømmebilen :)

laumb


Nuvolari

Sitat fra: laumb på torsdag 25. april 2013, klokken 13:54
Wooo! Jeg fikk laveste stemme!

25 år.

Da jeg var 25år var jeg student og hadde ikke bil engang :)
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert


laumb

Vel, her sitter jeg endog med enebolig, 2 unger, kone, 2 biler og jobb jeg er strålende fornøyd i...
Jeg merker at mange av mine fortsatt er studenter - et stort skille på mange plan. Mens de leser bøker og har eksamener, så pusser jeg opp hus og arbeider med prosesser. :)
Heldigvis har jeg klart å balansere familielivet såpass at studentvenner fortsatt inviterer meg med ut på fest/byen, hytteturer o.l. - Dette er fyllefrykten til de fleste vennene mine; å få familie og bli "isolert". Håper jeg går som ett godt eksempel!

En ting er knakende sikkert! Med tanke på de mulighetene som finnes til å kjøpe "rimelig" "super"bil i dag og de neste årene - så er jeg glad jeg ikke er tenåring og ikke får muligheten til det! Model S, du er velkommen!

Havebigfun

"alle" har råd med de lave rentene idag  ;)
Jeg synes det er hyggelig med en over 80 som er med her  8)

Bruto Maccaroni

Resultatet vi får her er kanskje ikke helt representativt for Model S-kjøperen for de som stemmer må jo være både Model S-kjøper og Model S-forumbruker. Jeg tror forumbruker gir en liten skjevfordeling mot unge og "middelsunge" kjøpere. Da tenker jeg på min gruppe (34-41) som de "middelsunge" :).
Morsomt uansett.

Ingen Finalize knapp ennå, så jeg får vente med å stemme.
Model S, P#2317 Vin:168xx
Reservert 30.12.12 I produksjon 20.09, Ferdig 01.10 Levert: 12.11
S85KW Perlehvit/Sort 19"
2007 Prius

kimlillebo

Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

kimlillebo

Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

Teslafrank

Sitat fra: Nuvolari på torsdag 25. april 2013, klokken 15:27
Sitat fra: laumb på torsdag 25. april 2013, klokken 13:54
Wooo! Jeg fikk laveste stemme!

25 år.

Da jeg var 25år var jeg student og hadde ikke bil engang :)

23 år hadde jeg eget bilfirma, var student, kjørte Porsche 993 C4, ble pappa og måtte kjøpe Passat..:)

teslaslaven

Stas at det er såpass mange yngre kjøpere av bilen, det var egentlig det jeg hadde tenkt meg.

Maartensommer

Vi får håpe det var det forsikringsselskapene også tenkte....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA