Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Adaptiv cruisecontrol, Lane Departure, etc.

Startet av teslaslaven, tirsdag 07. mai 2013, klokken 22:35

« forrige - neste »

tSla

Jeg er 26 år, har jobbet i oljebransjen siden jeg var 17 år (ferdig utdannet som 21-åring), har samboer, bor i tomannsbolig. Jeg kjøper meg Model S fordi jeg kan, og fordi jeg har lyst! Solgte en leilighet i 2012 som gikk med et ganske heftigt overskudd. Lever bare èn gang - og 416hk i en splitter ny bil var bare for fristende :)
Tesla Model S P85+

Foleson

Sitat fra: Bruto Maccaroni på torsdag 25. april 2013, klokken 18:00
Resultatet vi får her er kanskje ikke helt representativt for Model S-kjøperen for de som stemmer må jo være både Model S-kjøper og Model S-forumbruker. Jeg tror forumbruker gir en liten skjevfordeling mot unge og "middelsunge" kjøpere. Da tenker jeg på min gruppe (34-41) som de "middelsunge" :).
Morsomt uansett.

Må si meg imponert over den ene som har stemt på 80+. Både i forhold til å være Model S kjøper og forumbruker. Dog jeg må erklære meg skeptisk og si at jeg mistenker at stemmen egentlig ikke er reell.
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

thorstein

@Foleson:
Tipper 80+ stemmen er den mest sikre av de inngitte stemmer, my 2 cents T.

ELbilist1

36 her. var 34 da jeg bestilte, og blir nokk 37 før jeg får den.
På høy tid med en sprek bil, og ekstra gøy, når man kan betale KONTANT!!!
:) Ren nytelse, hvær dag!

Land Trykkeri

Jeg er 48 før jeg får bilen i september. Hadde vært fint om jeg fikk bilen før 9. august for da er jeg fortsatt 47  ;)
Tesla Model S 85 Sort  -. Just love it :-)

christian1986

26 år, ferdig betalt innen 6 år.

Ekstra artig å diskutere med de som mener det er galskap å putte så mye penger i bil. Svaret mitt er at de bør gjøre jobben med å regne på det!

Cecilie

Jeg fyller 30 i september i år, så det blir jo litt sånn 30-års-krise superkul-bil dette her  ;D
Eller i hvertfall en knakende bra 30-års gave til meg selv  8)
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

Havebigfun

bump
her kan dere "nye" stemme
får vi flere gamle?
blir det forskyvninger?

Tai

Artig tråd.

Ser jeg ligger midt i smørøyet med mine 38 år men det er faktisk ganske spredd. Mange unge som kan kjøpe og selv om bilen er billig i forhold til andre biler i sjiktet tror jeg det dreier seg mye om vilje. Mangen som strekker seg de ekstra tusen for å realisere drømmebilen, slik som meg.

Stå på, dette blir moro!!

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Meringdal

Bestilte som 22 åring, og mottar bilen som 23. Fulltidstudent, og nesten like stor stilling i "deltidsjobb". Bor i firemannsbolig.

Ferdig som student til sommeren.

Kagex

32. Lån nedbetalt innen 1 år. Bor i enebolig

Sent from my GT-I9505 using Xparent Cyan Tapatalk 2
P29687

Leif1

38. Kjøpt inn i tilfelle akutt førtiårskrise.
Må ha det, må bare ha det..  ;D
Konvertitt fra S til X

OleT

Blir 53 i år, og har hatt bilen siden jeg var 51.

I to måneder, altså. :D
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

dotten

S85

P85D fra mars 2015

Dice

36 år, skilt, helgepappa, ny dame hver helg. Hello Tesla og 40-års krise!  8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA