Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla-butikk på Trondheim Arena

Startet av ELbilist1, mandag 06. mai 2013, klokken 16:08

« forrige - neste »

ELbilist1

Er det noen som har tenkt å kjøpe sånt til å ha over bilen, som beskyttelse for sol og regn??
Ser på Tesla siden at den for utebruk koster 400,-
Hva vil den koste her til lands??
Har noen prøvd dette tidligere?
Litt usikker i vind...

Hilsen en som venter på RØDTOPPEN sin 8) 8)
:) Ren nytelse, hvær dag!

DonPedro

Jeg har tenkt å kjøpe utendørscover. Får ikke plass i garasjen...
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

19quiz76

Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

DonPedro

Takk for tipset! Så ut til å være litt å spare der, og fine cover også.
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

19quiz76

Bare hyggelig :)

Kikket etter dette for et par år siden også, og da fant jeg en side med masse forskjellige modeller som hadde helt spesifikke egenskaper. Noen var gode på solbeskyttelse, mens andre var bedre mot sevje/fugleskitt, atter andre mot fukt etc.

Skal prøve å finne igjen den nettbutikken, for der var det mye bra (men dyrt ;) )
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA