Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 230V -3 fas bekreftet

Startet av erikf, torsdag 02. mai 2013, klokken 20:48

« forrige - neste »

erikf

Noen som har hørt noe om muligheten for å komme oss østover etter Voss?
Eidfjord falt ut av planene?
Ryker drømmen om å komme seg til Oslo på en dag i sommer?

Mulig et par timer med 16A et stykke oppover mot Hardangervidden vil være nok til å komme til Geilo. Men det blir i så fall masse koordinasjon og kommunisering med campingplass etc...
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Mhagen3

Hvis du trenger å gjøre avtaler med campingplasser - last ned camping-appen! Da blir det lett å finne en plass på ruten din:)

erikf

Det ble Garen camping på 750 moh. Hyggelige behjelpelige folk. Virket ikke som de hadde hjulpet elbilister med dette tidligere.
Dette hadde vært en ideell plassering av hurtiglader. Eidfjord er kanskje litt for lavt nede når man er på vei østover i alle fall. Man har da knapt nok brukt strøm på vei fra Voss og de 1250 høydemetrene som venter trekker nesten halve batteriet. I varme tørre forhold er nok Eidfjord bra til vest-øst/øst-vest-formålet men hvis det er vått og kaldt blir det ikke nok tror jeg.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Mhagen3

Noe tilgjengelig nett i området? Hadde vært beleielig med en diger trafo like utenfor campingplassen:)

erikf

Det er mye utbygging i området og høyspente monstermaster går forbi, så det bør være strøm nok.
La ikke merke til trafoplasseringer.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Sølve

Det kommer opp multihurtiglader for Chademo og Combo i Eidfjord i løpet av høsten. http://eidfjord.kommune.no/Artikkel.aspx?AId=5031&back=1&MId1=1177&MId2=&MId3=&


Per Hjalmar Svae hadde denne detaljerfaring frå køyring over Hardangervidda med Nissan Leaf (gamal modell) i sumar.
•   Med 60 km/t frå Eidfjord til Øvre Eidfjord og 30 km/t i den bratte stiginga opp Måbødalen med 750 høgdemeter på vel ein mil, brukte elbilen 6 kWh (3 streker på Leaf'en sin batterimålar) frå Eidfjord til Maurset. (Med 60 km/t opp Måbødalen tipper eg at bilen ville ha brukt 10 kWh).
•   På strekninga Maurset – Geilo (neste hurtigladar) brukte bilen 14 kWh med en fart på 70 km/t opp til toppen (Dyranut) og deretter vanleg fart (fartsgrensa).
•   Med forsiktig køyring nyttar ein Leaf altså 20 kWh frå Eidfjord til Geilo, og har att 4 kWh (2 streker på batterimålaren) på sumarstid. Med hurtiglading til 100 % i Eidfjord, skal det altså late seg gjere å køyre over vidda utan normallading undervegs. Sumarstid er det også «nødhavnar» på vegen der ein kan få straum til normallading om det vert naudsynt, t.d. Haugastøl og Ustaoset.
•   Andre vegen fullada eg ved hurtigladaren på Geilo og køyrte strekninga Geilo – Voss i eit strekk. Eg passa på å ikkje bruke over 20 kW effekt frå Geilo til Eidfjord (farten går ned til 50 km/t i dei bratte bakkane opp frå Geilo til Ustaoset) og ikkje bruke over 10 kW effekt frå Eidfjord til Voss (farten går ned til 30 km/t opp 250 høgdemeter langs gamlevegen ved Spildefossen). Eg hadde att 6 kWh når eg kom til Voss, og kunne altså ha køyrt i vanleg fart frå Eidfjord til Voss. Hurtigladaren i Eidfjord gjer at ein ikkje treng å tenke straumsparing i det heile på vegen vestover.
•   Vinterstid reknar ein 70 km som rekkevidda til Leaf og trillingane med fullt varmeapparat på. Strekninga Maurset (om lag 750 moh.) – Dyranut (1200 moh) – Geilo (om lag 800 moh) er på 68 km. Slik at med forsiktig køyring opp til Dyranut bør dette la seg gjere også vinterstid. Ein må då hurtiglade til 100 % i Eidfjord. Så må ein ha om lag 4 timar normallading ved Garen Camping på Maurset (for å erstatte 6 kWh nytta opp Måbødalen + 2 kwh varmeapparat på strekninga). Andre vegen er det ikkje trong for normallading. Når ein er komen til Maurset bremsar ein på motoren og regenererer nok energi ned Måbødalen (2 – 3 kWh erfarte eg i sumar) til å køyre til hurtigladaren i Eidfjord. I vinterferien og påsken 2014 tek eg sikte på å teste dette i praksis på veg til Golsfjellet med elbilen til familien
Bergen

erikf

Er det ikke ca 1 strek pr 300 meter opp? Uavhengig av hvor fort man kjører? Dette er min erfaring i alle fall.
Kjørte selv strekket og ved gode forhold går det med 10 streker fra eidfjord til geilo. Ser frem til å høre om andre erfaringer.

Litt tvilsomt strekk enda altså... er avhengig av bra vær i alle fall.

Kan vi ikke få opp en (hurtig)lader ved garen camping?
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA