Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Parkere S på P-plass for elbil

Startet av Terje Osmundsen, onsdag 01. mai 2013, klokken 06:01

« forrige - neste »

Terje Osmundsen

Min gode venn ELSaxo må dessverre selges, da vi har kjøpt en ny Elbil (LEAF). Kjøpt ny i September 2003, og kjørt relativt lite , 34 000 km, i byen. Batteriet viser ingen tegn tretthet, det kan også ha sammenheng med at jeg stort sett alltid har kjørt batteriet helt ned før lading. Siste vedlikeholdsoppgradering var ifm EU-kontroll i Januar.(Enviro Bil kan eventuelt kontaktes for referanse).Vinterdekk følger med. Denne bilen går som en klokke, det har aldri vært noen problemer.
Karosseriet er litt slitt med et par mindre "parkeringsskader". Disse er kun et utseendemessig problem, derfor har jeg ikke påkostet karosseriverksted.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41057445

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA