Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Planlagte modifikasjoner av Model S

Startet av Lynvingen, tirsdag 30. april 2013, klokken 23:02

« forrige - neste »

Lynvingen

Citroen C-Zero 2012, 20 000 km

Tidl:
P106 - 1998 mod, 60 000km.
Robometer og nyoverhalt batteripakke.

Ken

Fin nok bil. Som vanlig med ombygde biler er bagasjerom minsket til å lage plass til batteriene. Ford kan lage elbilerom de gidder.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

laumb

Skulle gjerne kjøpt den - men USA import til omtrent samme prisen den europeiske kommer til å få? Nei takk.

Har en magefølelse av at Norgeprisen på fabrikknye blir lavere enn 268k.

elektrolux

Flott bil og uten batterileie. ;)

Lurer bare på hvordan den lades? Er det 3 kW lader eller 1 fase 6 kW?
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elmo

#4
Sitat fra: elektrolux på fredag 21. juni 2013, klokken 10:29
Lurer bare på hvordan den lades? Er det 3 kW lader eller 1 fase 6 kW?

Artikkel om den her  http://www.elbil.no/elbiler/1018-tyvstartet-med-focus-electric-i-norge
Klippet fra artikkelen:
"Kan ikke hurtiglades.
Ford Focus har et litiumion-batteri på 23 kWt, oppgitt rekkevidde på mellom 125 og 162 kilometer og en motorytelse på 143 hestekrefter. Den integrerte laderen er på 6,6 kilowatt, og skal kunne levere ti mil rekkevidde i løpet av 2-3 timer.
Med en 10A-kurs skal det ta 11 timer å fullade batteriet, sju timer med 16A eller fire timer med 32A. Hurtigladingsmulighet - som på LEAF - finnes imidlertid ikke på denne første utgaven, opplyser Fredriksen
"
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Kjell-Elvis

Fikk melding på facebook om at de første Focus'ene har kommet til RøhneSelmer og skal snart være klare for prøvekjøring. Skal ta en tur ut til de i løpet av uka for å få en prøvetur. Noen som har testet de enda?
Oslo
Think-til reparasjon
Tesla S på ønskeliste

Anglia

Har testet amerikansk utgave.  Sprekere og bedre kjøreegenskaper enn Leaf. Spent på muligheter for forvarming av kupe og om lading / varme kan styres fra App på smartelefon på lik linje med Nissan.  I tillegg om rekkevidden er tilsvarende Nissan.  Eneste synlg forskjell innvendig er 5 " skjerm på europeisk  ugave og 8 " skjerm på amerikansk.  USA versjon selges fra 220 på Finn.  Regn med kr 280 fra Ford.  Eier Leaf og pendler 8 mil med denne hver dag. På kalde vinterdager må den lades på jobb for å kunne kjøre returen
Tesla model S 90D 2017
e-Golf levert mai 2015 fra Møller Follo
Leaf levert september 2012 fra BNH Ski solgt 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA