Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hva er uklart/ukjent med TMS?

Startet av tk74, lørdag 20. april 2013, klokken 17:28

« forrige - neste »

Amoss

Sitat fra: Elmo på søndag 16. juni 2013, klokken 16:02
Snodig at dere forventer nyheter hver gang web-sidene er nede.
De fleste WEB-ansvarlige klarer da å oppdatere uten nedetid, så det er vel neppe årsaken.

Sant nok, men tydeligvis ikke de som styrer nettsidene til Tesla :p  Tradisjonelt har i alle fall nettsiden vært "nede" en liten stund når noe har blitt oppdatert, så det er flere som går på "jakt" etter hva som er endret hver gang man ser de er nede en liten stund.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

glaserud

Kun språkendringer. Km/h => km/t og slikt.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Lars C. Krogenæs

Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

D.O

Da var siden oppe igjen og endringer som jeg kan se er på depositum, tid på å finalize. Har også fått en ny link på my Tesla.
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

fonberg

Sitat fra: D.O på torsdag 20. juni 2013, klokken 09:55
Da var siden oppe igjen og endringer som jeg kan se er på depositum, tid på å finalize. Har også fått en ny link på my Tesla.

Lenke til "Download manual and warrantys" under "My Tesla". Men det heter fortsatt "Min Dashboard"  :D
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

kimlillebo

Sitat fra: fonberg på torsdag 20. juni 2013, klokken 10:13
Sitat fra: D.O på torsdag 20. juni 2013, klokken 09:55
Da var siden oppe igjen og endringer som jeg kan se er på depositum, tid på å finalize. Har også fått en ny link på my Tesla.

Lenke til "Download manual and warrantys" under "My Tesla". Men det heter fortsatt "Min Dashboard"  :D
Fungerer "Download manual and warranties" hos deg? Når jeg klikker på denne linken så åpner det seg bare halveis en boks. Virker som en bug.

K.
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

heimabrygg

Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

frskby

Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

tSla

Quote:
"Due to EU legislations the lower front lights will not have the lower strip line seen on the early American demo-cars. The EU Model S can therefore not be homologated with this light. But you will barely notice the difference. With the Tech package you will have two small LED corner lights which will help you see obstacles better in the dark."

"Barely notice the difference" ? Bare jeg som føler meg snytt? >:( 
Tesla Model S P85+

Kenneth Waal

"...på grunn av norsk regjering vil Tesla Model S Performance i Norge kun ha 144hk"  ::)
Tesla Model S Performance

85 kwh - Tech-Pakke - Parkeringsassistent - Panorama - Lydpakke - Lyspakke - Sikkerhetspakke - Barneseter

Chlangum

Sitat fra: Kenneth Waal på lørdag 20. juli 2013, klokken 12:04
"...på grunn av norsk regjering vil Tesla Model S Performance i Norge kun ha 144hk"  ::)

Hadde jo ikke forundret meg et halvt sekund.
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Muffinman

Må si jeg er spent på hvordan bilen egentlig blir ved leveringstidspunktet. Nedre lyktepar er jo komplett kastrert siden jeg skrev under på kontrakten, delskinn på jumpseats er blitt til null skinn og koppholderen er endret til det verre. For ikke å snakke om at deler av Tesla sin organisasjon bekreftet støtte for 3-fase IT.

Det er nok nå.

teslaslaven

Sitat fra: Muffinman på lørdag 20. juli 2013, klokken 12:39
Må si jeg er spent på hvordan bilen egentlig blir ved leveringstidspunktet. Nedre lyktepar er jo komplett kastrert siden jeg skrev under på kontrakten, delskinn på jumpseats er blitt til null skinn og koppholderen er endret til det verre. For ikke å snakke om at deler av Tesla sin organisasjon bekreftet støtte for 3-fase IT.

Det er nok nå.

Nok sutring også. Det er ikke koppholder, barneseter eller LED-grøftelysene som gjør Tesla Model S til en spesiell bil, og det stod heller ikke noe om dette i kontrakten. Sier vel seg selv at de må gjøre visse tilpasninger når bilen skal gjøres klar for et annet marked.

De som leter etter feil og er negative vil alltid finne ting å være misfornøyd med.

Muffinman

#328
Det tok uvanlig lenge før noen kom med den kommentaren denne gangen. Er menigheten ute av form?

SitatNå venter vi bare på de sedvanlige svarene hver gang Tesla gjør noe som er litt i grenseland og noen uttrykker misnøye; Tesla ender med å bli skrytt opp i skyene og den som er kritisk blir stemplet sutrepave ;)

Merkelig at noen alltid klarer å vri kritikk til sutring. Om det kun skal være lov å hylle helligheten opp i skyene og all form for kritikk skal avfeies som sutring kan forumet like godt legges ned.

teslaslaven

Sitat fra: Muffinman på lørdag 20. juli 2013, klokken 13:05
Det tok uvanlig lenge før noen kom med den kommentaren denne gangen. Er menigheten ute av form?

Leveringstiden er lang, du får sikkert solgt bilen din til kostpris umiddelbart etter at du har fått den. Finn.no er din venn.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA