Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Programmert lading aktivikke aktiv

Startet av TerjeG, fredag 19. april 2013, klokken 09:51

« forrige - neste »

TerjeG

Skal koble på en ekstra bass og må hente signaler fra radioen samt styrestrøm for å skru bassen av og på (aktiv bass med egen forsterker).
Har nå fått spilleren ut av bilen men trenger koblingsskjema for å finne ut hvor jeg skal koble meg på bak på radioen.

Noen som kan hjelpe?

TerjeG

Ingen har svart meg siden 2013, det er et dårlig tegn....

Nå ønsker jeg å koble telefonen til stereoen via kabel og trenger skjema for koplingene inn. Noen som har koblingsskjema for original radioen?

Stjerneglis

Har du prøvd å sjekke selv ved å løfte opp toppdekslet i forkant (ved frontruta)? Da løsner hele enheten med stereoen. Slik er det i alle fall i 2011 i-Miev... Ta et bilde med mobilen så kan du zoome opp og se detaljene på baksiden av spilleren.
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - 104300 km - solgt...
2017 Alfa Romeo Giulia Super 2.0 TB

Ellemann

Se vedlegget, kanskje det kan hjelpe.

2012-radioen har dessuten en ekstra, tom kontakt. Jeg vet ikke hva alle pinnene på den er, men i alle fall er de to øverst til venstre aux-inngangen, henholdsvis høyre og venstre kanal; med felles jord er for dem på pinnen nederst til høyre. Man trenger ikke få tak i en hel plugg som passer, det går greit å plugge seg på med kretskortkontakter. Jeg brukte disse: https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/elektronikk/montering/kretskortskontakt-med-kabel-2-polet-p37340

Se supre bilder her: https://myimiev.com/forum/viewtopic.php?p=34101
iMiev 2012

TB

For 2012 C-Zero har eg laga eit enkelt skjema, men du har i-Miev?
Eg bytta ut heile radioen, så mobil osv. var ikkje av interesse, original radioen i C-Zero er ikkje mykje å samle på..
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA