Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Twin-charger, bortkastet penger?

Startet av Cato76, torsdag 18. april 2013, klokken 11:34

« forrige - neste »

Lokführer

Oi, da har jeg fått finalize knapp! Det går jammen unna må jeg si, forventet ikke dette så tidlig. :D
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

jkirkebo

Sitat fra: Hellemann på torsdag 02. mai 2013, klokken 09:14
Som nevnt OGSÅ med bakseter. Ser at mange velger "full pakke" minus bakseter. Forstår ikke helt det....

Kan bare snakke for meg selv men vi har ikke barn i den alderen og jeg vil gjerne ha det rommet bak til diverse annet, ikke til bakseter vi aldri kommer til å benytte.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

sindrej

Finalize her og nå ... da må jeg vel helst bestemme meg innen en mnd da ...

Lokführer

Hvis man trykker Finalize med en gang, kan man risikere at bilen blir levert tidligere da?
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

DonPedro

Sitat
Finalize her og nå ... da må jeg vel helst bestemme meg innen en mnd da ...

Til alle som poster at de har fått finalize: Supert om dere tar med reservasjonsnummeret, så vi kan følge med på hvilke nummer som har fått knappen!  :)
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

Epleskreller

Jeg "Finalizet" tirsdag i forrige uke. I dag fikk jeg mail om "We are preparing your paperwork". Jeg gikk inn på "My Tesla" og fikk se dette (samme reservasjonsnummer og to ulike statuser der ingen av dem stemmer med mailen :) )

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Tesladigger

Lykkelig eier av Tesla Model S 85 siden nov 2013
Tesla Model ≡ reservert

Maartensommer

Da har jeg fått den gyldne knappen og bestilt!

SimenT

Da har jeg knappen! Jeg har lekt meg mye i konfigureringsbildet tidligere, men synes det var ekkelt denne gangen. Ikke lagret noe enda.
Jeg har slaatt fra meg performance og 21" naa som fornuften rakk og ta igjen galskapen.
Bilen blir dyr nok med 85KW standard, selv om jeg sikkert hadde hatt raad til performance og det er en <once on a lifetime> mulighet for nm her.

Klarer imidlerid ikke velge bort noen pakker. Blir mest sannsynlig alt sammen i mork graa metallic og lysebrunt skinn med matt tredekor.

Noen som har finalized som vet hvordan ekstra dekksett fungerer?
Onsker egentlig vinterdekk paa, og kjope egne sommerfelger.

(sitter paa internettkafe paa ferie og torr ikke fınalıze)
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

TorkEL10

Kikket etter rabatten for oss som reserverte før nyttår, men fant den ikke.
Noen som vet hvordan dette virker?
P2245

Eivind_Bergen

Rabatten kommer ikke med når du finalizer, men er med på kontrakten du får tilsendt til signering.

PeGe

#2482 har plutselig fått Finalize. Utrolig bitter over at jeg ikke fikk opplyst mulighet for rabatt da jeg besøkte showrommet i romjulen. Bestilte 7.jan og gikk da glipp av "bonusen".
#2482 VIN:(19928) Oslo
Svart P85, 19", svart skinn, carbon - ikke dobbeltlader, vinter, sikkerhet, ekstra seter

Vikinger87

Adrian

Av de av dere som finalizde i går, har dere fått papirene på mail? Eller noen form for mail at bilen er klar for fnalize? Jeg har ikke mottatt noen av dem.
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA