Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Twin-charger, bortkastet penger?

Startet av Cato76, torsdag 18. april 2013, klokken 11:34

« forrige - neste »

jkirkebo

Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

OleJA

Kan dere legge til et valg 'Har ikke fått Finalize enda', så ser en resultatene etter at en har lagret avstemning på det?
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

laumb

Sitat fra: jkirkebo på mandag 08. april 2013, klokken 14:42
Den knappen mangler jeg...

Gå til Profil -> Endre profilen -> utseende- og layoutinnstillinger og endre til ett annet tema.
Du er eneste bruker som benytter "Classic YaBB SE Theme" mens 2763 brukere bruker "forumets basis design" (orddelingsfeilen er ikke min, den er en del av navnet) - også kalt "blu".
Dette temaet har denne knappen.

Ser at også 3 brukere benytter "SMF Default Theme - Curve", jeg vet ikke om disse har denne knappen eller ikke?

jkirkebo

Sitat fra: laumb på mandag 08. april 2013, klokken 15:03
Gå til Profil -> Endre profilen -> utseende- og layoutinnstillinger og endre til ett annet tema.
Du er eneste bruker som benytter "Classic YaBB SE Theme" mens 2763 brukere bruker "forumets basis design" (orddelingsfeilen er ikke min, den er en del av navnet) - også kalt "blu".
Dette temaet har denne knappen.

Ok, da får det heller være. "blu"-designet kan jeg ikke fordra, spesielt fontstørrelsen er for stor for min smak. Dessuten leser jeg forumet kun i modus "nyeste innlegg" og da er det kun classic-designet som viser navnet på den som har skrevet innlegget til venstre for det. De andre viser istedenfor et digert og helt uinteressant tall og "gjemmer" bort navnet i headeren istedenfor.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

RSandven

Har dere som har fått Finilize-knapp, fått denne mailen rett før: Ownership Series - Keep up to date
Eller har alle fått den?
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

gbzdoc

RSandven

Regna med det. Selv om det er spennende å se mail fra Tesla, så var vel denne en av de minst interessante ;P
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

gbzdoc

ELbilist1

:) :) :)Nå skjedde det...
Kl 11:03
Mail fra Tesla.
- Du kan nå ferdigstille din bil!
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP.... :P :P :P, Skummelt

Nr: 282 Sørlandet.
:) Ren nytelse, hvær dag!

mrjalle

ELbilist1

Hvordan gjør vi for å bestille disse tilleggs pakkene som beskrevet igår???
- Vinterpakke og Lyspakke??
Nå har jeg lyst på RØD!!!
:) Ren nytelse, hvær dag!

glaserud

"Det er tid for å bygge din Model S"

Wuhu!
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Bolebo

Jeg fikk også nå. Svarte med en gang, levering aug/sep hvis bestilling innen 10/5/2013, som jo må være 10. mai.
Da var det nok 4. mai som gjaldt for første batch, ikke 5. april. Det skal vel være 30 dager for ikke å miste plassen i køa.
For meg ble det svart P85, grått skinn, CF, pano, tech, lyd, hattehylle, 19". 636 050 kr før ekstra tilvalg. Dropper dobbeltlader og barneseter.

P286

laumb

Levering August/septermber lover bra for meg som vil ha bilen i Oktober.
Av den grunn, så snart jeg får knappen, blir jeg nok (en av de få?) som utsetter finalize til siste mulige dato.

Har dere som har fått finalize fått noen antydninger på hvilken tid dere må fullføre finalize innen - for å beholde prisen for de som har reservert før nyttår? Når i prosessen får dere beskjed om fratrekket for tidlig reservasjon? Og, er dette fratrekket fortsatt 12'600kr - mtp at det ble kommunisert ut som €1700, noe som per i dag er 12'700kr?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA