Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Linker til tester av Model S

Startet av Lene Jensen, onsdag 17. april 2013, klokken 21:58

« forrige - neste »

Lene Jensen

Hvilke alternativer har jeg for å skaffe meg det? Pris?

Kjekt å ha en "fast" i garasjen og en med på tur.
Kjører rød Think 2010 zebra fra januar 2013 - pendler 7 mil t/r
Ellers en Suzuki Grand Vitara 2009 som familiebil og trekkbil.

elektrolux

Her er i alle fall noen alternativer: http://elbilhjelpen.no/htm/evse.html#Semiportabel

Disse kan også leveres med Think sin ladekabel.

Ellers har jeg bestillt inn originale ladekladder til Think om du ønsker en til slik til en fordelaktig pris.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Lene Jensen

Elektrolux, hva blir prisen på de originale? Må ha mulighet til å bruke power charge. Trenger ikke noe sånn avansert til å henge på veggen.

elektrolux

4990.- inkl moms.

Antall levering i løpet av mai 2013
Stavanger:

Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Olsleaf

Ok, jeg slenger inn et spm her. Er det fler som har ny Think med "ladekladd", uten Power Charge? Hva skjer etter at cpu er oppgradert til siste versjon? Jeg lader fra en kurs på 16a. Ser at nåla havner på 2 grønne prikk. Kan det hende den velger lading selv? Dere får unnskylde hvis spm virker litt dumt.

Annet spm, finnes det en løsning for beskyttelse av "kladden", har prøvd å tre en pose på den, men pose er ikke bra, blir fort punkterte, og vann kommer inn.
Nissan Leaf 2012 hvit

Tidligere; Think 2000 Classic, Think City 2009,Imiev 2011

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

mohpet

Min går på to grønne med std lading og tre grønne med power charge.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

Lene Jensen

Elektrolux, da overstiger kosten nytten for meg...

Terolsen, kanskje du kan surre gladpack rundt kladden?

elektrolux

Sitat fra: Lene Jensen på torsdag 25. april 2013, klokken 22:03
Elektrolux, da overstiger kosten nytten for meg...

Synd. Denne prisen baserer seg på et tilbud jeg fikk fra Elkhart, og vil normalt være enda høyere.

Desverre er kosten på støpselet til bilen såpass høy at jeg må ta denne prisen. På sikt håper jeg å kunne sette sammen en løsning der jeg bruker boksen min til 3990 og med et brukt Think støpsel fra en defekt original kladd.
Stavanger:

Lene Jensen

RS har sikkert noen defekte kladder, spørre dem om å få kjøpt støpsel?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA