Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla S som firmabil: Grisebillig ? Like billig som å sykle ?

Startet av Djur1, onsdag 17. april 2013, klokken 21:01

« forrige - neste »

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

TS

Da klarte jeg ikke å vente lenger til tross for litt uklarheter...

19" Hjul
85 kWh Batteri
Aktiv luft
Bakovervendte seter
Dobbeltlader
Grå Metallic Lakk
Lydstudio-pakke
Lyspakke
Matt abachi-tre interiørdekor
Mellombrunt Nappa-skinn
Pakkehylle
Panoramatak i helglass
Parkeringsassistent
Sikkerhetspakke
Superlader Hardware
Tech-pakke

Fortsatt usikker på farge og interiør , men har 14 dager på meg..
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Sakken

P2525. Leveres i sep / okt.
85kwh batteri, Sølv metalic, sort skinn, Piano Black, park.sensor, aktiv luft, tech pakke, pano tak, hattehylle.

Har protestert på helårsdekk, og fått positivt svar. Ønsker også komplett sett med gummimatter, midtkonsoll og vinterdekkk.

Tesla på Alnabru har opptrådt profesjonelt og vennlig. Har stor forståelse for at de ikke kan svare konkret på alle spørsmål. Har samme positive erfaring med Heidi i London. Det ikke Tesla har kunnet gi svar på har jeg funnet på det norske og det amerikanske forumet.

JohanH

Sitat fra: Sakken på søndag 07. juli 2013, klokken 20:46
Har protestert på helårsdekk, og fått positivt svar. Ønsker også komplett sett med gummimatter, midtkonsoll og vinterdekkk.

Hva mener du med "positivt svar"? Mener du at de sa du kan få bilen med vinterdekk på, eller at du skulle få sommerdekk på felgene som følger bilen? Jeg fikk et blaha-blaha svar som egentlig ikke sa noe annet enn at du får bilen med RSA dekkene.

olehelge

Jeg var og prøvekjørte i går og fikk forsikringer om at det ville bli levert vinterdekk av "norsk" standard med bilen. De holdt på å prøve forskjellige fabrikater, bla. Nokia.
Ole Helge  - Molde
P85  -black - black - black - tech -pano
Reservert 25.06.13, Levert Lade 19.12.13

Sakken

Fikk samme svar som Newbie. Som sagt, positivt.

For meg har det vært svært lærerikt å følge med på forumet. Mange velbegrunnede og kloke innlegg. Dog er jeg litt forundret over at så mange inntar en negativ holdning til Teslas organisasjon. Jeg har hatt en Simca, en Renault 4, en Ford, en Opel, en Nissan, tre WV, tre Volvo V70, en Volvo XC90, og tre MB. Har idag en Peugeot. Teslas kundebehandling er bedre enne de fleste av disse, og det til tross for at de har begrenset erfaring med bilsalg.
Manglende svar fra Teslas side kan være meget velbegrunnet. Første bud i god kundebehandling er å ta kunden på alvor, og ikke komme med gale eller tvetydige opplysninger. Jeg tolker ikke det som bla... bla..

cdabel

Jeg også er litt usikker på hva du mener med "positiv svar". Jeg også fikk hører fra Heidi forrige uke at 19" dekk blir levert med Goodyear RSA hellårsdekk. Derfor, hvis jeg ville ha ekte sommerdekk måtte jeg oppgradere til 21".
P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

AllanW

19" Hjul
85 kWh Batteri
Aktiv luftfjæring
Dobbeltlader
Sort Lakk
Lydstudio-pakke
Klar  abachi-tre interiørdekor
Mellombrunt Nappa-skinn 
Panoramatak
Parkeringsassistent
Superlader Hardware
Tech-pakke

Levering Mars
Gleder meg!!
BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

Kagex

19" Hjul
85 kWh Batteri
Dobbeltlader
Svart
Lydstudio-pakke
Svart piano
svart nappa skinn
Panoramatak i helglass
Parkeringsassistent
Tech-pakke
Vinterpakke

levering febuar 2014
P29687

AllanW

Herlig folkens! Blir MANGE Teslaer på veien snart :D
Og forhåpentligvis mange nye ladestasjoner.
BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

tk74

Asker
Bestilt: 31.12.2012
Betalt depositum: 07.01.2013
Faktura nummer: 463 8 mai 2013
#2406 Tesla Model S 
Vin: 17391
Utlevering: Alnabru 11 november. 
Performance 85 Sort Hel Lakk, Panoramatak i helglass, Karbonfiber Spoiler, 21" Sølv Performance Plus hjul, Sort Performance Interiør, Pianosort Dekor, Performance Plus-pakke, Tech-pakke, Parkeringsassistent, Vinterpakke, Lydstudio-pakke, Aktiv luftfjæring, Bakovervendte seter, Lyspakke, Sikkerhetspakke, Pakkehylle og Dobbeltlader.
Vinterhjul: Polarwheels 20" med Nokian Hakkapeliitta R2 255/35-20
Bestilt Tesla Model X 90D 08.09.2016
Utlevering: 13.12.2016

Dual Motor All Wheel Drive
Pearl White Multi-Coat Paint
20" Silver Wheels (Vinterhjul)
Black Leather Seats
Dark Ash Wood décor
Black Headliner
Six Seat Interior
Supercharger Enabled
Enhanced Autopilot
Full Self-Driving Capability
High Amperage Charger Upgrade
Smart Air Suspension
Premium Interior Package
Ultra High Fidelity Sound
Subzero Weather Package
Security Package
Tow Package

Tesla Model S P85+ Solgt 30.11.2016
Bestilt: 31.12.2012
Betalt depositum: 07.01.2013
Faktura nummer: 463 8 mai 2013
#2406 Tesla Model S

Hej

Jeg har et spørsmål til de med erfaring her inne når det gjelder Siste mulighet for forandring i bestillingen?

Jeg bestillte min bil samme dag som pristigningen, dvs 8 nov 13. Var lykkelig uvitende helt til jeg leste om massiv pristigning her inne på forumet. Klarte heldigvis å få slengt inn bestillingen til gammel pris, men det gikk litt fort i svingene og jeg trykte nok en gang for mye og fikk "Your order has been confirmed" umiddelbart. Dvs de 14 dagene til å forandre ting på forsvant.

Er det fortsatt mulig å forandre fks farge?
Hva med tilvalg av de nye tåkelysene?

Noen som kan gi en kjapp innføring i prosessen?

S85D Grå Metallic, Sort,sort Next gen seter, matt abachi dekor, 19" hjul , pano,lyd, vinter og Center Consol, dobbeltlader,sikkerhetspakke.

TS

Sitat fra: Hej på søndag 10. november 2013, klokken 14:35
Jeg har et spørsmål til de med erfaring her inne når det gjelder Siste mulighet for forandring i bestillingen?

Jeg bestillte min bil samme dag som pristigningen, dvs 8 nov 13. Var lykkelig uvitende helt til jeg leste om massiv pristigning her inne på forumet. Klarte heldigvis å få slengt inn bestillingen til gammel pris, men det gikk litt fort i svingene og jeg trykte nok en gang for mye og fikk "Your order has been confirmed" umiddelbart. Dvs de 14 dagene til å forandre ting på forsvant.

Er det fortsatt mulig å forandre fks farge?
Hva med tilvalg av de nye tåkelysene?

Noen som kan gi en kjapp innføring i prosessen?

Jeg tror du skal glemme tåkelysene, men spørre de pent om å endre farge uten ny konfig ...PR epost
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

oroeltoro

Prøv å sende en mail til buildmymodelsEU"at"teslamotors.com

Spør du pent kan det godt hende du får endret, det er enklere å endre til dyrere løsninger enn motsatt  ;)

Model S 85 2014 solgt, Model X 100D i transitt. BMW i3 som konebil. Model 3 er reservert.

Tesla Model S

EKSTERIØR
- Blå Metallic Lakk
- Panoramatak i helglass
- 19" Hjul

INTERIØR
- Sort Nappa-skinn
- Piano sort dekor

BATTERI
- 85 kWh Batteri

LADING
- Superlader Hardware
- Dobbeltlader

ALTERNATIVER
- Te c h - p a k k e
- Vinterpakke
- Ly d s t u d i o - p a k k e
- Aktiv luftfjæring
- Lyspakke
- Pakkehylle

Levering februar

Tromsø
Tesla Model S 85 kWh       Tromsø

Blå - panoramatak - luftfjæring - dobbeltlader - techpakke - lydstudiopakke - lyspakke - pakkehylle - vinterpakke - sort skinn.

Order Confirmed
We have begun sourcing parts for your Model S.

Estimert levering februar.

Tidligere:

Audi A4 quattro 2012 Solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA