Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla S som firmabil: Grisebillig ? Like billig som å sykle ?

Startet av Djur1, onsdag 17. april 2013, klokken 21:01

« forrige - neste »

Muffinman

Ble å legge i noe mer penger enn planlagt :)

Konfigurasjon i vedlegget. Så må man ha vinterhjul i tillegg. Vurderer originale 19", men avhengig av pris får vi se om Rial Lugano er et verdig alternativ. Regner med at Tesla kommer opp med et tilbud.

ebbrey

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

noto

Grå. Standard. Har tenkt beige skinn hele tiden, men falt i siste øyeblikk ned på stoff. Tror kanskje det holder bedre. Techpakken for å få parkeringssensorer og panoramatak for baksetehøyden. Droppet under sterk tvil vinterpakke og lyd. Vurderte ikke luft og twin.

valvolainen

Sitat fra: noto på søndag 05. mai 2013, klokken 16:48
Grå. Standard. Har tenkt beige skinn hele tiden, men falt i siste øyeblikk ned på stoff. Tror kanskje det holder bedre. Techpakken for å få parkeringssensorer og panoramatak for baksetehøyden. Droppet under sterk tvil vinterpakke og lyd. Vurderte ikke luft og twin.

Veldig interessant det med luftfjæring.
Jeg kunne også tenke meg å droppe dette, men tør ikke før jeg haqr prøvekjørt en spiralfjærbil.

Har en gammal range rover idag, og selv om det er utrolig deilig med luftfjæring på den, så ser jeg ikke helt at komfortfaktoren umiddelbart kan overføres til en bil med i uganspunktet så lite vandring på hjuloppheng.

Vedlikeholdet er jo også en ting å tenke på. Det består tross alt av fire luftbelger, minst fire sensorer, ventilblokk og kompressor. Hva skjer når luften ikke fungerer lenger? Er det 'limp home mode' som gjelder? Eller mer sannsynlig, 'suspension air pressure fault. Contact tesla.'
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Lacaixxa

TMS P. Grå med alt foruten sikkerhetspakke, plus og 21" Venter på papirer og elektriker. Imens googler jeg for en dings som kan spole tiden frem til september...
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d
2016 e-golf
2019 Model 3 bestilt

Lokführer

TMSP85 grå, glasstak, 19", ingen spoiler, grått skinn med karbonfiber dekor, ellers alt uten bakovervendte stoler og pluss pakka.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

OleT

Rød, "Standard" 85, 19" hjul, ellers full pakke unntatt barneseter.

Å ja- grått skinn, og "morbærtre". Syntes karbonfiber ble vel dyrt, siden det var det eneste jeg viile ha fra "P-Pakken". :D
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

Teslafrank

Har R #264, trykt på knappen for noen uker siden:)

85 Performance Plus, sort, 21" med absolutt alt uten barneseter.

Planer: ja, men de er hemmelige:)


Cecilie

Rød med panotak, lysebrunt skinn, morbærtre, Standard 85, 19" hjul... og så knakk jeg sammen under bestilling av tilleggsutstyr, så det ble alt utenom barneseter  8)
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

i_expect

Ser at det er noen her som velger rød, og den rødfargen på Mytesla synes jeg ser ganske bra ut (jeg liker rød og kunne tenke meg det selv), men de "live" bildene jeg har sett gjør meg betenkt. Jeg skjønner at de ikke kan ha samme dyprøde fargen som de har på Signature-bilene, men den fargen som er på standardbilen virker på meg å være litt for lyserød. Noen som kan argumentere for at jeg skal ta rød allikevel? :-)
Tesla model X (kjøpt 2016) og Leaf (kjøpt 2011) i familien. Ingen med forbrenningsmotor lenger... bortsett fra i traktoren og  i sjekta!

Ludvig

Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

tjobben

Sitat fra: i_expect på mandag 06. mai 2013, klokken 13:04
Ser at det er noen her som velger rød, og den rødfargen på Mytesla synes jeg ser ganske bra ut (jeg liker rød og kunne tenke meg det selv), men de "live" bildene jeg har sett gjør meg betenkt. Jeg skjønner at de ikke kan ha samme dyprøde fargen som de har på Signature-bilene, men den fargen som er på standardbilen virker på meg å være litt for lyserød. Noen som kan argumentere for at jeg skal ta rød allikevel? :-)

Se vedlagt bilde av en multicoat rød med den nye spoileren. Ser jo slett ikke så verst ut:)
Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014


Maartensommer

Det ble det en P85 blå/tan.  Panotak, 21", spoiler og alle pakker minus P+ og barneseter.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA