Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla S som firmabil: Grisebillig ? Like billig som å sykle ?

Startet av Djur1, onsdag 17. april 2013, klokken 21:01

« forrige - neste »

nilsroald

VIN 15051 & invoice 185

toppi

Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

laumb

toppi, P435 har fått Finalize? Her går det unna fortere enn jeg hadde håpet på.. :O

mrjalle

P#303:
85kWh, blå, beige skinn, panorama, 19", Tech, lydstudio, luftfjærer, pakkehylle, dobbeltlader, vinterpakke, sikkerhetspakke, lyspakke og parkeringssensorer (de siste fire pakkene måtte vi ta på telefon med en brite etter at vi hadde trykket "Place Your Order".
Levering august/september.

Da er det bare å begynne nedtellingen..........

Kallagtunet

Sitat fra: laumb på onsdag 10. april 2013, klokken 19:37
toppi, P435 har fått Finalize? Her går det unna fortere enn jeg hadde håpet på.. :O

Ble det ikke sagt ca 300 i uken som skulle få finalize, da bør det ikke gå så mye mer en 4-5 uker før alle som har reservert i Norge har fått knappen vil jeg tro.

laumb

Mente de sa 100 i uken framover etter eventen jeg, men så kan jeg være på blåbærtur og siden jeg hadde med meg en svenske som var småsnakkeren under talen.

RSandven

George nevnte vel at det blei 100 stk. i uken, men etterhvert skulle de øke antallet. Det var det jeg fikk med meg :)
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

ohh

Sitat fra: RSandven på onsdag 10. april 2013, klokken 23:26
George nevnte vel at det blei 100 stk. i uken, men etterhvert skulle de øke antallet. Det var det jeg fikk med meg :)
dette stemmer med hva jeg fikk med meg også.
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

Cronos

P85Sept 13
P85DMars 15Solgt
P85DMai 15Solgt
Model 331.03.16Reservert

Cato76

Det er vel i morgen (onsdag) som er "dagen". :)

Spennende å se hvor høyt nummeret kommer denne uken!  :o
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Per Magnus

Da har jeg endelig fått inn bestillingen min :) Ble en del pro aut contra ift perf pluss pakken..endte opp med perf pakken. Hadde felgene vært inkl i pluss pakken så hadde jeg tatt den. Uten felgene ble pluss pakken litt i dyreste laget for min del

P#439:
Perf. 85kWh, dolphin grey, sort skinn, panorama, 21" grå felger, karbon dekor, karbon spoiler, Tech, lydstudio, luftfjærer, pakkehylle, dobbeltlader, vinterpakke, sikkerhetspakke, lyspakke og parkeringssensorer.

Levering august/september. Satser på august :)

Model X - 90

JohanH

P #389 her og fortsatt kun "Design" knappen... Vel vel, ikke bare morsomt å ska måtte ta avgjørelser om et kjøp på 650kkr med så mange ting som er uklart og flyter ang. lader, pakker, osv...

Zanka

Sitat fra: Per Magnus på tirsdag 16. april 2013, klokken 22:17
Da har jeg endelig fått inn bestillingen min :) Ble en del pro aut contra ift perf pluss pakken..endte opp med perf pakken. Hadde felgene vært inkl i pluss pakken så hadde jeg tatt den. Uten felgene ble pluss pakken litt i dyreste laget for min del

P#439:
Perf. 85kWh, dolphin grey, sort skinn, panorama, 21" grå felger, karbon dekor, karbon spoiler, Tech, lydstudio, luftfjærer, pakkehylle, dobbeltlader, vinterpakke, sikkerhetspakke, lyspakke og parkeringssensorer.

Levering august/september. Satser på august :)

Ja Per Magnus, kan se ut som du faktisk har bestilt min bil  :)

Er også usikker på pluss pakka, kan jo håpe på at det dukker opp sportsseter før jeg må finalize..
Ekeberg, Oslo
P85+ og Model 3 LR

el-g

P56 (ikke sig.). "..i produksjon ved Teslafabrikken." -angivelig. Levering juli/august.
Noen som vet om man kan følge fremdriften for den enkelte bilen helt konkret?

(Perf, svart, beige, 19", tech, lyd, vinter, park)

laumb

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA